Separera namn med ett kommatecken.
Runstar
hittade ett annat -mixzing- fungerar bra, här kan jag välja kataloger som ska spelas upp :D
ok tack för snabbt svar :D
hej! Jag undrar ifall det finns nåt sätt/spelare som bara spelar dom kataloger med musik på htc desire, just nu så spelar min upp allt som...
men va i... nu fick jag tillbaka market, när jag laddade ner appbrain så fanns helt plötsligt market i telefonen igen :D Tack för alla tips alihopa!
jag har inte market installerat på telefonen, tog bort de av misstag och nu går det inte att installera det igen. mycket som krånglar med den här...
ja jag har gjort det, det går att "utföra" en reset men det händer liksom ingenting, sms,en försvinner å lite sådant. men grejjen är att jag bara...
HTC desire
jodå det fanns, nej det står "programmet har inte installerats" kan inte heller göra en "hard reset" händer ingenting har du någon ide om va de...
tack för tipset men det fungerade inte. har du nåt förslag på hur jag går vidare? mvh
Tog bort Market från telefonen för att jag trodde att det var något fel på telefonen, någon som vet hur man får tillbaka de till telefon?
KUL! jag bort market bara för att jag trodde att det var nåt fel på själva programet, sen läste jag här, hur får man tillbaka det igen?