Separera namn med ett kommatecken.
Skönt att höra att du tycker det, men efter att jag avaktiverade Chrome och kör med Samsungs webbläsare har jag fått mycket bättre batteritid vid...
Har varit inomhus hela tiden under användningen och har avaktiverat automatisk ljusstyrka och kör på väldigt låg nivå
Min Samsung har extremt dåligt batteri, och som ni ser på bilden har Chrome varit igång 1,5h och dragit 32% av batteriet och 680mAh. Räknar man...
Ni som känner att ni har dåligt batteri, är detta något ni provat? Funderar själv på att testa. "How to calibrate an Android device battery...
Vart i inställningar stänger man av just detta?
*#*#4636#*#* skriver du i telefonen så kan du kolla upp all möjlig information. Minns inte riktigt men tror det var på batterikungen.
Jag köpte ett batteri som låg på 4200mAh och får ut 3923 mAh av det just nu och har haft det i bra många månader. Batteriet räcker i 2-3 dagar vid...
Tack så mycket, ska testa det och se om det hjälper :)
Hej! Jo det är så att jag nyss har börjat få problem med vissa kontakters meddelanden... om jag skickar ett sms till någon och dom sedan svarar på...
Härligt! Jag beställde det och levernasdatum beräknas till den 31;a, skriver när jag har hunnit testa det lite hur bra det fungerar för mig :)
Det är inte så att du har samma meddelande signal till facebook appen och varje gång något händer där så piper det till?
Samma här, sökte manuellt några minuter efter 16 och fick den, uppdateringen snart färdiginstallerad! :)
Så var det för mig med och för mig var det att jag hade den för nära kinden, bara att tänka på att hålla bort den lite så är det inga problem :)
Som många har nämnt så större batteri, ex:...
Kommer förmodligen se ut ungefär som denna: http://www.youtube.com/watch?v=b3fxNh6o_8k&feature=related
Tar det mycket extra batteri att ha alla kontakters facebook länkade till dom i telefon boken?
sätt fingrarna på var sitt ställa och dra ihop så ska du få upp dina 7 olika "fönster". eller gör likadant på en hemsida för att zooma in eller ut.
Ja exakt, var lika dant för mig efter att jag installera det så bara att starta om som sagt.
Ahh okej tack så mycket :)
Haha jadu, frågan är ju hur seriös sidan är också, har tänkt gå till Telia imorgon och fråga dom ifall de har några planer på att köpa hem sådana...
Aa, jag kommer högst troligt beställa ett när dom väl har fått in dom igen, brukar inte gilla att beställa från andra länder men någon gång måste...
Jo exakt, låter lockande och skulle vara sjukt gött att ha mer än dubbla batteri tiden, bryr mig inte så mycket om att mobilen blir lite...
Någon som har testat eller har en bild på det? Är det även någon som vet om det batteriet kommer att komma till Sverige så att man slipper att...
Hej, jag funderar på om e-posten drar mycket batteri av att den hela tiden kollar om man har fått något mail så hade tänkt ändra så att den inte...
Ahh, jag la ner att försöka och länkade alla andra kontakter jag hade till facebook också, lika bra kanske. :) Någon som vet om det drar mycket...
Det har jag gjort, hjälper bara mot folk i "kontakter" listan men inte i "telefon" listan verkar det som.
Om jag går in på "telefon" där kontakterna ligger så kommer det även upp folk från facebook med deras nummer etc som jag egentligen inte äns vill...