Separera namn med ett kommatecken.
Samma för mig. Jag hade VDS innan ocg flashade MM för NEE. För några dagar sen flashade jag BTU med alla filer. CSC_OXA osv. Men kollar jag phone...
Än så länge bara loggat in här på swedroid och nån mer sida så inte så väldans beprövat kanske ;)
Samsung pass funkar här
Jajamen den funkar.
Flashade BL, AP, CP och CSC_OXA och allt funkar prima. Mycket nöjd!
Ja det är nog samma för mig. Sista gången jag köpt något av dom. Ska definitivt kolla upp det där med Nee-versionen. Tack :)
Okej :( jag skrev till Telenor om det precis efter vi köpt telefonerna och de sa att det inte berodde på dom :mad:
Jag har mm 6.0.1 och den är inköpt Telenor. Frugans telefon är åtminstone på novembers nivå
Jag är fortfarande på augustis säkerhetsnivå o_O
Har Samsungs flip cover utan LED. Är riktigt nöjd!
Ja det är jättekonstigt särskilt med tanke på att frugans telefon har fått 1:a november och vi har köpt båda telefonerna på telenor samtidigt.
Och jag är på 1:a augusti :(
En dum fråga kanske. Men om man har uppdaterat manuellt genom att laddat ner en ota-fil. Slutar man få automatiska uppdateringar då?
http://forum.xda-developers.com/moto-x-play/general/ota-xt1562-single-sim-reteu-sytem-t3302135 denna uppdaterade jag med. Bara ladda ner och döpa...
Undrar hur långt bort uppdatering genom OTA kan vara... :ehm:
Ska kika på xda då :-) en får tacka så hemskt mycket för hjälpen :-)
Tack :-) var hittar jag en sådan och går det att flasha över min befintliga cf-root 5.3?
Är nybörjare på root och att flasha. Men rootade luren igår med chainfire 5.3. Har stock ics 4.0.3. Och sen började jag ladda ner SetCPU, adaway...