Separera namn med ett kommatecken.
Tack, Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Jag bifogar bilden. Någon har fått samma problem? Finns det någon lösning? Jag får alltid upp den när jag kopplar mig på wifi. Sent from my...
Jag e helt nöjd rekommenderar starkt att skaffa om du inte har redan gjort det. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Jag har haft samma problem, fick en ny mobil istället. Så åk där du köpte från Skickat från min SM-N9005 med Tapatalk now Free
Nej nej nej , jag e skit nöjd med min telefon jag vill byta bara färgen bara färgen bara färgen aldrig någon annan model än note aldrig note 3...
Hej Alla Jag har ny köpte Note 3 Vit 4G. Jag vill byta mot en Svart och bytet ska ske antingen i Uppsala eller Arlanda. Jag skickar inte bytet öga...
Okej tack jag flyttar mig dit då Skickat från min SM-N9005 med Tapatalk now Free
Någon som känner till en app som har samma funktion som picplaypost i iPhone Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
Screen cast måste man roota sin telefon så den funkar inte i mitt fall, men tack ändå Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
Hej Någon som känner till en app som gör att jag kan filma vad jag gör i min telefon, min note 3 är orootad Tacksam för hjälpen Skickat från min...
Okej tack for svaret
Någon som vet om media markt ska börja note 3
Någon som vet om media markt ska börja sälja note 3?
Och vad är skillnad mellan 4G variant och 3G
Vilken variant köper man i sverige, 4g eller 3g eller båda? Hur vet man skillnaden och vilken som stöder 4G
Hej alla Jag har haft iPhone sedan 2007 och blev så trött på apple. Nu bestämde jag mig att skaffa SG Note 2. det e två olika note 2? Lte och...
fick mobilen, gick jätte snabbt, lämnade in den 10/8 fick den 17/8. De byte mainboard. FAN det känns så jävligt utan riktigt smartphone Skickat...
Okej,jätte bra och veta det till nästa gång
jag hade inget VAL,det e 3TRE som skickat den till Anovo
hur lång tid tog det tills ni fick tillbaks den??
gjorde det men ändå samma skit,vill inte starta
hej vet inte om någon av er har fått det problemet tidigare, det så att telefonen stängdes av sig själv och det inte starta den,jag försökte hela...
Hur går det till om man önskar spara allt data bilder, app, kontaktar och annat till extern SD istället för intern minne på en galaxy s3, jag har...
Jaha, okej tackar för snabb svar Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag har fått ny uppdatering idag, är det någon som vet vilka förbättringar finns i den??? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Det hände mig precis som du beskrev, och händer varje gång jag laddar mobilen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fungerar klockrent, laddat på morgonen räcker hela dagen plus lite till Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Inställningar + led indicator sen väljer du det som passar det bäst Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Du kan stänga av denna funktionen, hittar du den under inställningar Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kommer man få JB 4.1 uppdatering till SGS3 och när? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Vilken är den absolut bästa Webbläsare använder ni och varför? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Standard Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Har haft iphone 4s, jag inte alls nöjd, idag har jag galaxy s3 mycket nöjd super telefon Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag har installerat och ominstallerat många gånger men han vill inte starta eller det ta upp till 5,10 min tills den startar sen stängs den av sig...
Samma här, men det står fortfarande under device status modified Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Conny85 du är ängel Tack så hemskt mycket för hjälpen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Den har jag köpt från tre och den va låst då Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kan ni snälla skriva steg för steg hur ska man gå till väga, Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jätte Tack, jag ska in och kolla på Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2