Separera namn med ett kommatecken.
Dalarna.
Oj missade det, sådär fixat! :P
Har en OnePlus 6T 4 månander gammal som jag skulle vilja byta mot en iPhone X. Skulle kunna skicka med OnePlus wireless bullets vid snabb och...
Ah.
Bara provat skalet nypris 299kr Eller bytes mot Karbon bumper eller protective case. Pris 200kr.
Telefonen är såld nu också.
Klockan är såld.
Finns i Ludvika, Dalarna. Hm kom med ett bud.
[ATTACH] Samsung Galaxy S8+ 64GB Kvitto, kartong, 4 olika skal samt alla original tillbehör utom hörlurar medföljer. Allt i bra skick, inköpt...
Hm konstigt, ringde Elgiganten nyss och dom sa att det fortfarande var den 19/12 som gällde och att hans kollega hade beställt en och dom hade...
Elgiganten skulle tydligen få in den 27/12. :/ Var på 2:a plats i kön. Frågan är om man orkar vänta eller om man ska slå till på en Note 2, jävla...
Kört med stock rom nu sen igår. Funkade bra i 1 timme sen har jag setat fast vid bootloggan hela dagen. :(
Aja ska testa detta imorgon och kolla om den funkar som den ska återkommer imorgon eller något. Tack för hjälpen iaf! :)
Mja har skrivit en post där också men inte fått något svar. :/
Ja allt gick bra i Odin. Hm nu starta den om bara sådär och fastna vid bootloggan. :S Har kört CF root förut men aldrig lyckats få in en rom,...
Yes. Startade upp i recovery mode och reseta data/cache drog ur batteriet och starta i download läge. Drog in stock rom och telefonen starta upp...
Drog reset på data/cache och drog in stock rom först sen stock kernel och nu sitter jag fast vid boot skärmen. :S
Ska prova återkommer med svar. :) Tack för att du har tålamod. :P Edit: Kommer inte in i recovery mode är helt random om det går eller inte...
Okej, men som sagt tycker allt verkar lite luddigt. :S XWKF3 XEU (Generic UK+Europe) är romen right? Vart hittar jag kerneln isf? Sorry men är...
Hm kör med GT-I9100_XEU_I9100XWKF3_I9100XXKE7_I9100XEUKD1 just nu men vart hittar jag kerneln och ska båda köras på "PDA" i Odin? Tänkte höra även...
Bara så jag fattat detta rätt, original rom är inte samma som kernel right? Är nybörjare när det gäller roota osv. wipe dalvik går väl bara om man...
Ser detta som sista utvägen innan jag skickar in telefonen. Har haft telefonen i snart 2 veckor och efter en vecka fick jag för mig att roota...