Separera namn med ett kommatecken.
Gäller inte Xe .. Själv så har jag en Xe och jag fick också denna uppdatering och installerade den utan problem .. :cool:
Ska även tilläggas att med min gamla desire så kunde jag gå 30 till 40 meter från telefonen och fortfarande ha full kontakt med blåtanden. nu med...
Hallo .. Har själv en Sensation Xe och upplever att den har mycket sämre räckvidd på Blåtanden jämför med min gamla Desire .. Lyssnar mycket på...
kan den inte komma snart .. orkar knappt vänta längre .. Trodde att den skulle komma samtidigt som den släpptes till Desire Hd ..
hallo.. köpte idag en zt-180 men får inte imobster och world war att fungera.. någon som har en lösning på detta ?.. verkar som om han inte...
kan berätta att idag 12 dagar efter att anovo mottagit min telefon så har dom äntligen skrivit in den i sin databas. Men dom har där anivit att...
det är sant .. skickade in min till anovo den 3 augusti men min lur finns fortfarande inte inskriven i deras system och det är den 14 augusti nu....
måste säga att denna e kanon.. ..:) gratis e gött :cool:
du måste använda dej av rec/pb ingången för detta. kolla in denna länk .. http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_connector
läste någonstans att man bör ha ett riktigt snabbt minneskort för att slippa hacket vid hd inspelning..
skickade in in min för att högtalaren strulade den 3/8 enligt posten så överlämnades den till anovo den 4/8 men dom har fortfarande idag den 12/8...
Vad jag förstår så flyttar den inte hela appen till minneskortet utan spar vissa filer som den tydligen behöver.. Man skulle nog kunna säga att...
tyvärr så måste jag hålla med. min högtalare har nu pajat efter bara 4 veckors användande av telefonen och då inge musikspelande via högtalaren,...
jag hade samma problem efter uppdateringen me löste det genom att manuellt bläddra på market. där finns systerprogrammet sörmlands sparbank .....