Separera namn med ett kommatecken.
Det låter ju visserligen logiskt. Men det förklarar ju inte varför så många andra HTC användare upplever exakt samma problem, och allting började...
Som titeln lyder. Ibland när folk ringer till mig så kommer dom direkt till röstbrevlådan och min telefon ringer inte alls, SMS kommer inte fram...
Det känns skönt, i den mån att jag inte är den enda med problemet och kan därför utesluta hårdvaru fel.
Jag har också fått problem efter ICS uppdateringen. Ibland kan inte folk varken ringa eller sms mig. När någon ringer mig så skickas dom direkt...
När HTC rullar ut Ice cream sandwich, kommer det att komma med Sense 3.5? Tänkte på oss som har HTCs med sense 3.0, så vore det ju fint om vi fick...
såg att det fans en tråd om app efterlysningar så ignorera detta och svara där ist :)
Har googlat febrilt efter en apk av senaste versionen av Navigon (med europeiska/svenska kartor) men utan resultat. Någon som sitter och trycker...
Fungerar den läckta versionen bra? och har du en länk till den? :)
Någon som har någon info om när sensation (htc överhuvudtaget) får ICS? Månad?
Försöker lägga till mitt live konto i E-mail appen i min htc sensation. Har följt alla möjliga sorts guider men ingenting funkar :S det enda jag...
Eftersom det är klart att EVO 3d samt Sensation får nya ICS, någon som törs gissa när vi med dessa telefoner får den? Har läst något om tidigast 6...
Det är nu klart att HTC EVO 3D samt Sensation får ICS :) Motorola & HTC bekräftar Android 4.0 | Prisjakt Pryl NÄR är dock den stora fågan.
Osäker på om jag postar i rätt forum, men what the heck. Har en vit bakgrund på min HTC Sensation, tyvärr så syns texten på låsskärmen samt i...
Okej det visade sig att det inte var något fel. Tydligen så slocknar touchknapparna när det är väldigt ljust eller om man är ute i solsken, för...
Jag är ganska säker på att vanliga Sensation samt XE och XL kommer att få ICS. Sensation tillhör ju det kraftigaste lagret av telefoner som HTC...
Nyligen så har touchknapparna längst ner på min sensation slutat att lysa. De lyser ibland när man öppnar tillexempel meddelande programmet, men...
Så vitt jag vet så är nästa Androiduppdatering Android version 4. Ice cream sandwich heter den och är en ihopslagning av android för telefoner och...
Någon som vet något om release av 3.5? Har HTC gått ut med någon mer detaljerad info om när det släpps?
yes det var widgeten jag menade :) heter den Mini info?
vad heter denna widget mån tro??
Den ska finnas för jag har den själv i min sensation :) jag har för mig att jag hittade den i HTC hub.
Jag följer googles guide om hur man gör. Starta market Gå till startsidan för market vänta 5-10 min starta om market. men jag får ingen...