Separera namn med ett kommatecken.
Hur har ni andra gjort med adapter? Står ju på de flesta reseadaptrar att de inte är gjorda för långvarigt/permanent bruk. Kanske går att få tag...
50% rabatt... OCH SÅ SER JAG DET 8 TIMMAR EFTER ATT HA KÖPT BATTERIET PÅ KJELL FÖR 270 KR?! FML
Med tanke på att bilden visar 26 timmar på batteri så verkar det rätt normalt. Den laddar ur snabbare efter halva tiden eftersom att du använder...
Nope, inget minneskort i. Blir helt enkelt att testa med extended battery kit, blir det bättre med det så är ju problemet löst! Verkar inte finnas...
Yes, Android OS är i topp. Sa fel innan, hade aldrig på gps utan positionerade genom mobilnätet/Wifi, behövde ingen exakt gps till det jag gjorde....
Nor...malt?! Du menar alltså att det är normalt att den går från 89% till 28% på 1,5 timmars användande och 4,5 timmar standbytid? 60% av...
Jävlar vilken batteritid! Mitt batteriproblem verkar tyvärr inte ha löst sig :( Laddade den kl 12, då var den på 89% och nu är batteriet nere på...
Japp, det verkar så :D Skulle den förbruka mycket igen under natten så får jag väl fråga här igen. Tack för all hjälp Ampakin :)
Hjälper inte. Wifi-delningstjänsten fortsätter att köras, men det verkar inte som att wifi-delningen förbrukar lika mycket batteri som innan. Är...
Japp, allt är av där. Så fort jag startar om den startas wifi-delningstjänsten igen (samma sak om jag låter mobilen ligga nån timme efter...
Nu har jag återställt den och det verkar ha blivit ännu värre! På batterianvändning står det att Wifi-delning förbrukat 25%! Detta utan att det...
Verkar som att två wifi-delningstjänster körs, båda med en process och en tjänst var. Wi-Fi-delning och Wi-Fi sharing manager heter de. De startas...
~20% igen umder natten med flygplansläge på... Har avinstallerat Lookout och Greenpower nu. Wifi-delning har jag inte på (har kollat i...
Har tömt cachen och testat Wifi-inställningen och det verkar inte som att det hjälper. Står att wifi har varit på 1h 58m, vaken 1h 35m och skärmen...
Nope, suspend och events/0 är tillbaka. Såhär står det i battery stats: Since 25 m 31 s suspend 0 Sys: 6 s (6 s) Us: (0 s) Starts: 0 events/0 0...
Har formaterat USB-lagringen nu och det verkar som att det hjälpte! Visst är det för tidigt att säga men Suspend och events/0 har helt försvunnit...
De man hittar lite var stans - sänka ljusstyrkan, öka tiden mellan mailsynkning, stänga av gps, använda Tasker för att stänga av t.ex. wifi när...
Köpte min Galaxy S2 i måndags och är hittills nöjd med allt utom den usla batteritiden. Har försökt följa alla tips jag hittat på nätet utan att...