Separera namn med ett kommatecken.
kan man inte på något sätt bara manuellt flytta över spotifymappen från sdcard till extcard via datorn?
senaste tiden har min telefon blivit oerhört seg. allt började när jb installerades. nu kan det ta ca 2-3s att slå upp en bild man tagit med...
hittade du någon lösning? min telefon har också blivit superseg senaste tiden. t.e.x kan det ta ca 2-3 sekunder för att ladda en bild i...
om du är eller känner någon som är student så får du den på dustin för 364 + fri frakt....
tja vad är skillnaden mellan:...
fast nu jämför nog ingen en bilhållare med en bil utan med andra bilhållare :P aa såg att de hade olika modeller till olika bilar. får nog...
tja jag har problem med autoljusfunktionen. den ställer alltid ljusstyrkan till lägsta oavsett om det är mörkt eller ljust i rummet jag är i. har...
hur gör man det?
Det verkar bra men kostar närmare 700kr totalt. Är det vanligt för aktiva hållare ( frågar eftersom jag aldrig haft smartphone innan :D ). Vet du...
bilhållare hej är det någon som har tips på en bra bilhållare och billaddare?
gå in i inställningar och ändra vart temp mappen är placerad. efter att ha ändrat fungerade det bra :))
behöver man byta telefon också eller får man bara en helt ny laddare?
hej Första två laddningarna med orginalladdaren har gått bra på s3an: 0-100% (avstängd tel.) har tagit ca 2h. Batteriet gick helt slut igår...