Separera namn med ett kommatecken.
Inte kan det finnas nån som vill ha en begagnad HTC Desire? Har en i fall nån mot förmodan skulle vara intresserad.
Jag har precis samma problem med Tele2 vilket är jättetråkigt. Trots att det på teckningskartan skall fungera med 3G så står det bara ett E i min...
Inte så avancerat kanske Jag har precis börjat meckla med min telefon. Så detta är kanske inte så avancerat som så många andras homescreen här....
Om jag ska skriva något negativt om SGS2 så håller jag med om att den inte passar i handen, den är ganska ful faktiskt, fyrkantig och ser lite...
Jag hade otroligt svårt att bestämma om jag skulle ha Nexusen eller SGS2 men köpte nyligen SGS2 för att jag inte vill vara begränsad när det...
Jag har haft en HTC Desire i två år. Nu har jag köpt en SGS2. Är inte så väldigt insatt tex detta med rooting vet ag inget om. Däremot Tog jag ett...
Tack men det kan jag int Nja, riktigt så påläst är jag inte. Har precis lärt mig att man kan installera en annan Launcher ;-)
Jag köpte min SGS2 i går och är mkt nöjd med den. När jag gick och la mig för natten laddade jag min fina telefon i sedvanlig ordning. Mitt...
Jag har en Htc Desire och vill nu byta. Först hade jag bestämt mig för S2 tills en arbetskamrat började prata sig varm för Nexusen. Nu har jag...
Det funkade ju. Tack! :-)
Hej. Jag har en HTC Desire. När jag försöker öppna Market så står det bara att den läser in. Kommer inte vidare hur länge jag än väntar. Jag...
Tack,jag skulle just posta ett inlägg och höra om någon annan hade problem med att komma in på market. Det bara laddar sen stängs den ner, men då...