Separera namn med ett kommatecken.
En video värd att se angående framdäcket på Ninebot F40 [MEDIA] View: https://youtu.be/-xk8WBKD30I
Läste denna review på segways hemsida. Verkar ju vara väldigt oroväckande. Jag fick nyligen punka på bakdäcket och tittar på ersättningsslang....
Ni som köpt slang till Ninebot f40, var köpte ni ifrån?
Idag hände det, punktering på bakdäcket. Någon som har erfarenhet att fixa punktering på f40 däck? Tack.
Grymt. Lyckades fixa bromsen. Ett problem kvarstår och det är ett hissande ljud när jag kör/däcken snurrar. Enda jag kan komma på är att...
Någon annan som upplevt att bromsen släppt, jag märkte det efter jag åkte i lerig mark. Spolat rent bromsskivan men det är stor skillnad på...
Använder ni slime fluid till denna modell F40? Kan ni tipsa om en grym pump man kan ta med sig i väskan?
Tråden är ninebot F40, så det är det vi pratar om. Sedan får du läsa på trafikverket. Den klassas som moped klass 2 och till och med If låter mig...
Cykel: 20 km max 250 watt (ingen försäkring behövs) Över 20 km men max 25 km och max 1000 watt klassas som moped klass 2 och det faller under...
Om den går max 25 km och över 250 W så klassas den som moped klass 2 det är jag kollat upp. Maxgränsen för cykel är 20 km. Det är över 25 km och...
Vet ej. Men går ju att lägga fartbegränsning har jag hört i inställningar i appen. Så bör vara ok då.
Det är nog två olika saker 1. Den är inte laglig att köra med eftersom den är för fort och där kan du få böter 2. Men om du skadar en bil eller...
Läste på bestbuy forum att det går att begränsa hastigheten via appen. Någon som kan bekräfta om den möjligheten finns för F40? Jag är helt ny på...
Hittade detta om någon behöver det i framtiden (extra däck till Ninebot F40) 18.94US $ 25% OFF|Original Ninebot Outer Tyre Inner Tyre for Ninebot...
Jag bryr mig inte så mycket om däck heller, det man sparar så kan man köpa det senare. Köper ni till trafikförsäkring för den ifall ni är med i...
Tack för svar, är tacksam men lite frågor som missades. Supertacksam om de kunde besvaras.
Hallå där, ny här men läst hela inlägget och måste bara fråga - är det äkta vara? Deras tidigare modeller har ett inristad serie nummer, har denna...