Separera namn med ett kommatecken.
Ni som fatt eran G2:a stulen, har ni inte kunnat följa den med Apple Find My? om ni haft en Iphone dvs.
Jag kör alltid i S, jag väger visserligen 100kg. Det känns som att motorn ”ger upp” påvägen upp, det gör visserligen alla om det är för brand men...
Jag har bara haft min i typ 1v men jag är väldigt nöjd. Jag uppgraderade från en F40 som jag också köpte på Ali för 2 år sedan och har kört...
Hej! Leverantören har inte kunnat hantera alla paket och skickat tillbaka ”oversized packages”. kontakta säljaren på Ali så skickar dom det...
Ni som kört era kicks 3-4000km+, vad har ni fått göra för service/byten? Hjullager? Slitna däck? Belysning? Något som kostat en del eller mest...
Aha ok tack @Bertilsson Ni får gärna skriva sen vad ni tycker sen om era exemplar
Ni som köpt via AliExpress eller motsv med ”1000W” motor. Har ni fått era än? Upplever ni att det var ett bra köp?
Är det den kabeln som är ”snabbladdning”? För visst finns det 2 olika man kan använda?
Hahaha, jäklar!
Såg att den finns på AliExpress nu för 16500:- varav ca 10000:- är frakt, men så har du den om 2 veckor också :)
Det blir typ 8250:- Låter som ett schysst pris om det är med frakt, tull och moms
Jag fick det till detta enligt bilden, men det är för 2st då det verkar vara minsta beställningen. Reklamfilmen på Alibaba säger 900W, den...
En fråga till er som vart med ett tag och har en del erfarenhet: om man nu vill ha den amerikanska modellen, brukar det va hyfsat lätt att få tag...