Separera namn med ett kommatecken.
Jag kommer! Du med?
Turf - IRL multiplayerspel som använder sig av mobilens gps.
Kan bekräfta att det inte fungerar med 3G uppkoppling heller på en Blade med JJ RLS7. Samma problem som du beskrev. Provade ladda ner programmet...
Plockade ner den här men har ju rootat sen den förra uppdateringen + installerat ClockWorkMod. Så CWM kan inte verifiera att signeringen är riktig...
Riktiga turfare planerar sitt liv runt turfning...
Du kan ge förslag på placering om du besöker www.turfwars.se men själva utläggningen är det bara ett fåtal väl utvalda personer som gör. Dels...
Vänta bara tills det blir vinter och du halkar av kajen :ehm:
Den versionen är den senaste. Vilket också ska fungera. Det ska komma en uppdatering innan månadsskiftet har utvecklarna sagt. Om det nu gör så...
Kanske bättre att starta en tråd på deras eget forum om var man bor? Den är ju redan rätt läng den här tråden.
http://www.turfwars.se menar du väl?
Du måste ha OS v2.0 eller senare samt söka på turf och inte turfwars eller så.
Just Galaxy S som du har är ju känt för att ha taskig GPS, så kan ju ha med det att göra. Samsung har ju sagt att det kommer en hjälp på det i...
Nu verkar servern ligga nere också. Tråkigt.
Något sorts meddelandefunktion har de redan medgivit att det är på G... Vi får se när det kommer.
Gå in på Turfs egna forum (under zoner) så finns kartor där och hur man gör.
Trevlig app. Var inne för första gången på slottet idag och plockade zonerna där. Fast man bott i StorSthlm i hela sitt liv. Plockade 6 zoner...
Jag har testat i en Volvo S60 (-05) och en V50 (-06). Båda T5. S60 "chippad" från BSR. Får inte upp något laddtrycksinfo i någon av dessa. Men...
Fick min från droidstuff idag. Har inte hunnat leka så mycket med den dock pga andra åtaganden. Fungerade dock toksmidigt med mina två bilar som...
Torque hittar iaf jag när jag söker på "obd" på market. Reklamversion då.
Prova att söka om på obd och inte odb... o_O