Separera namn med ett kommatecken.
Jag får sälla mig till sällskapet som har detta problem. Har precis samma symptom med att wifi hänger trots att det ser ut som den är...
Har ett problem med min nya SGS2: När skärmen går ner på låg ljusstyrka så får alla grå färger en rosa ton. Det ser inte alls snyggt ut. Om man...
Har nu använt telefonen nästan en vecka och gillar den verkligen, men det finns en del saker som Samsung verkligen måste fixa: * Laggen när man...
Hade en X10 förut och problemet med den var snarare en allmän känsla att skärmen inte riktigt hängde med och att det kändes segt pga det....
Det gäller i stort sätt alla appar (även Samsungs egna). Händer heller inte alltid utan kanske 30% av gångerna. Samma sak inträffar ibland när man...
Segt att starta applikationer.. Hej, Har också märkt att det ibland tar väldigt lång tid att starta applikationer. Efter att man startat appen...
Hade också problem med min X10 att den aldrig gick ner i sleep-mode. När jag körde Spare Parts så fick jag hela tiden 100% run-time även om den...
Jag hittar vare sig Beatiful Widgets eller Weather Forecast i Marketplace. Hur har ni lyckats ladda ned dem?