Separera namn med ett kommatecken.
Hmm, det lät ju mindre kul, tycker den ser fin ut på bilderna i vit... Ajja, vi får väl se när grejerna kommer, är ju inte hela världen..
Tjena! Jag beställde precis vitt skal fram och bak till min Desire från ebay, gav ca 170,- för bakluckan och ca 190,- för framhöljet. Dock...
Lånar tråden lite, hur fungerar headsets som är anpassade till iPhone? Fungerar dom så breddas ju sortimentet en hel del. Tänker på t.ex. detta...
Hej! Har kört med det medföljande 4GB minneskortet i min Desire sen jag fick den på releasen, men är lite sugen på att skaffa ett större nu....
Även jag har upplevt detta fenomen två gånger då den varit inkopplad till stereon i bilen, aldrig varit något problem med vanliga hörlurar (inte...
Tack för svaret, gjorde en chansning och beställde igår men gött att få det bekräftat. Angående inkoppling till bilen så behöver jag bara köpa en...
Hej! Funderar på att köpa en Parrot-MKi9000, handsfree till bilen. Den stöder A2DP, innebär det att jag kan använda min Desire som...
Exakt samma sak för mig, riktigt störande, dock är det gött att man får en facebook-visningsbild på alla kontakter.
Yes! Fått sms nu om att mitt paket ligger på OKQ8 och väntar på mig :D
Någon som beställt från Telia som fått sin? Jag har inte hört något än :(
Läst på några andra sidor nu att man var tvungen att handla för mer än 4000€ medans någon annan sa att den var låst till AT&T. Så det var nog...
Hittade denna länken på Minhembios forum http://eleplace.com/productinfo.asp?id=1154 Är det för bra för att vara sant eller? Verkar ju...