Separera namn med ett kommatecken.
jadå luren finns kvar :) bara att ringa imorn så löser vi detta :P
ring mig i morn då så försöker vi hitta någon plats o mötas på :D
tja! Säljer min fina galaxy s2 som jag knappt använt och den har inga fel eller skador. Eftersom jag köpt mig en awesome Galaxy S3 :D Pris:...
När jag testa min älskade sgs2 så ser min helt förjävlig ut om jag kunde göra bild så skulle ni hålla med har typ svarta bläckplumpar över hela...
Men undrar en sak testa flasha en valfri ROM typ FOXHOUND inte CM. Har haft alltid problem att installera CM själv men om mobilen nu stannar...
Så ska det inte hända hmm. Kanske en dum fråga. Hur går du in till recovery mode du trycker väll home+volume upp+power ? och väntar tills en andra...
vart fastnar den ? och testa ladda ner CM igen kan vara nåt fel min installeras typ mellan 5-10 sek tror ja det går skit snabbt iaf.
Nu tar vi det lugnt du ska ska inte behöva döpa om den till update. Kör igen flahsa som du gjorde när det funkade och nu så du har CWM. i CWM ska...
Det viktigaste är kernel-Grundversion det är den man ska gå efter
Vet inte faktiskt men tror att CF-root är permanent tillsamans med kernel tills du byter kernel kanske :P hoppas jag inte skickade fel men...
vad står det i Om telefon. Vet jag vilken version du har så kan jag länka download direkt. Eller så läser du igenom hela guiden på sidan jag...
Okej ska testa och se om det funkar :D
Min Sgs2 fryser då och då med FOXHOUND 2.3 och äter mitt batteri. Har flashat om 3 gånger nu men inget hjälper....
Funkar utan problem för mig [03.11.2011][CF-Root 4.4] KE*, KF*, KG*, KH1/3/4, KI2/3/4/8, KJ1/2 - su+bb+CWM4 - xda-developers
Har du TPU Case skyddsfodral på ? alla vart iriterade att jag låter förjävligt samt att jag hörde mig själv som du. Tog av skalet och nu funkar...