Separera namn med ett kommatecken.
Funkar Lightflow bra på S3:AN nu. Har hört folk som har haft en massa problem med notificationerna när det gäller S3an. Vågar jag ladda ner det ?...
Tja tja, Köpte mig en samsung galaxy s3 4G bara för ngr dagar sen. har märkt att mina led notifications nästan bara är blåa. När det gäller...
Och vad ksn jag göra för att förebygga inbränningen Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Har reklamerat min nexus nu har haft så mycket problem så lika bra jag skickar in den Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ännu mera trubbel. Nu funkar inte headset jacket på min nexus heller. Tror jag skickar in skiten bara problem just nu
Nejdå . Ska köra med vit bild imorgon och ser hur det blir. Hör av mig med resultatet Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hur länge ska jag hålla på med den vita bilden ? :P Och hur får jag fullskärms läge så alla buttons försvinner ? =)
Nejnej men är detta normal har alla andra så :) . Dock så har jag en inbränning dock så funderade jag bara över vad detta var
[IMG] Syns lite grann på denna, btw varför kan jag inte ladda upp bilden var tvungen att välja hostad av tapatalk
Hmm hur kollar jag detta då ? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Endast svart. Det jag syftade på var att ner jag drog ner notificationen barern så var det olika färg nyanser ;-/ Skickat från min Galaxy Nexus...
Okej tack för alla snabba svar. Ska pröva det där med vit bild. Fast grejen är att inbränningen kom inte så långt efter jag köpte mobilen . Fattar...
Hallå. Köpte min nexus i januari från dustin home. Allting verkade funka fint tills jag märkte att om jag tar en svart bakrund så ser jag ngt...
Fast är dock lite synd iaf inte det går .:-( Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Yes jag menade mitt gmail ;-/ Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hejsan. För en månad sedan så krashade min htc desire med ngr betal appar på. Försökte att komma på kontot men tack vare att jag skrev bara ngt...