Separera namn med ett kommatecken.
Stort tack för tipsen!!
Jag behöver en ny telefon omgående, och Librem 5 verkar inte ska släpps förrän i april ;-) För att få ett uns integritet vill jag lägga in en...
Hur har det gått för Fairphone? Någon som har koll? Och, om jag köper en Fairphone idag, får jag då samma hårdvara som jag skulle ha fått 2015,...
Slutsatsen av svaren på punkt 1 och punkt 2 är att det inte går att klämma in en AOSP-rom utan att trippa Knox. Har jag fattat rätt? Jo, det...
Hej! Har surfat runt på XDA-Developers med mera men får inte allt riktigt klart för mig, så jag chansar på att fråga här. Fick S5:an härom...
Tänkte säkerhetskopiera lite bilder från telefonen till min backup-disk, via min Explorer i min Windows 7-dator. Jag blev förskräckt när jag såg...
Jag gjorde samma misstag, och nu får jag sitta och ladda ned RÄTT fil i en timme till... Regards till dem som sitter och utvecklar det här, men om...
Nu har det löst sig. Jag uppdaterade USB-drivrutinen och då plötsligt funkade det. (Hade provat detta förut också men då hjälpte det inte. Kanske...
Jag uppgraderade systemet till JB enligt instruktionerna ovan, men sedan en tid kommer det meddelande om att en systemuppdatering är tillgänglig;...
Japp, det är senaste versionen (fast jag kan ju tycka att det ändå borde funka på äldre version också).
Självfallet :)
Kanske ska uppdatera denna tråd med vad jag lärt mig :) Stödet för att överföra stora filer på ovan beskrivet sätt kom först med JellyBean vilket...
Hej! Sedan jag lade in JellyBean (enligt instruktionerna i den här tråden: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=76573) så fungerar det...
De pratar om det nånstans i slutet av det här föredraget: https://developers.google.com/events/io/sessions/gooio2012/125/. Jag hängde inte med...
Hej! Jag har börjat inse att NFC/Android Beam är ett fiffigt och enkelt sätt att föra över saker från en sak till en annan. (För den som inte...
Nu när jag har uppgraderat till JB, så känner adb inte av telefonen. Windows (Win7 64) känner av den och det går bra att t.ex. överföra filer. USB...
Har du provat factory reset?
När man talar om trollen: idag dog den för första gången när den var in action. Jag satt och kollade på youtube-klipp och då startade den om. Vet...
Jag använder den dockad 80 till 90 procent av tiden. Jag försöker komma ihåg att jag kan docka ur den :) Ofta har jag den för att skriva och...
Ibland stänger min Transformer Prime av sig. Det händer kanske ett par gånger i månaden. Sedan måste man hålla in startknappen i kanske tio...
Hej! Vanligtvis stänger jag av ringsignalen när jag sitter i möte, men i morgon väntar jag ett viktigt samtal och vill därför att det ska ringa...
Tack för tipsen! Jag visste inte att det var operatören som stod för tidsuppdateringen. För tillfället har jag inget sim-kort i den utan kör allt...
Hej! Klockan på min SXS går 2 timmar efter, trots att jag har den inställd på att hämta tiden via nätverket. Vad beror det på? Hur fixar man det?
Jag gjorde en återställning. Nu funkar det. Jag provade aldrig att starta om telefonen, men jag provade att stänga av Market-appen efter...
Det var just det svaret jag oroade mig för att få ... ;-)
Min Galaxy Nexus har Android-version 4.0.1. Borde inte 4.0.3:an dyka upp om jag väljer Inställningar->Om...
Hej! Jag kan inte hämta appar från Market längre med min Galaxy Nexus. Jag får meddelandet "Ett fel gör att [app-namn] inte kan hämtas (-101)"....
Larss00n80: hmm... tack! Fredag eftermiddag och jag läser som en kratta... ;-)
benhur: tack för tipset! har hämtat appen.
SlokMustasch: Ja där kom de ju faktiskt tillbaks! Tack för tipset! Fast vad menar du med att det är dyrt i längden?
Såvitt jag vet går de inte att återställa sms:en. De verkar vara puts väck. Jag använde en app som heter SMS Backup and restore och tog för vana...
Hellu! Galleriet i min Desire HD visar inte alla bilder. Det händer titt som tätt att jag tar några bilder, och när jag sen ska visa dem så...
När ska man använda Date och när ska man använda Calendar?
Hej! Jag håller på med en app som innehåller en lista över datum. Datumen är dock på engelska. Jag föreslog att vi skulle ändra till svenska,...
Samma sak hände mig idag på min Desire HD. Inget felmeddelande eller nåt, bara att ett sms inte gick att skicka, jag avbröt genom att klicka på...