Separera namn med ett kommatecken.
Fasen kan det vara då? Vill minnas att det alltid stått USB-masslagring eller dyl. förut när man kopplat in sladden. Men det går ju inte att...
Låter ju faktiskt som en förklaring, ska se om jag kan meka lite! Telefonen laddas ju, både via USB och vanlig el-kabel. Är den extra känslig för...
Hallå! Har ett störande problem: Vill ansluta telefonen till datorn och överföra filer. 1. Ansluter telefonen, MTP-anslutning. (100% säker...
Tänk på att kundservice och internetbutiken inte har samma lagerstatus, så kolla ej efter hemsidan om du har gjort det. Det är säkerligen så...
Preferences > Appearence settings > Hide icons label
Tyvärr så fungerade inte det heller, den ställer tillbaka sig igen efter ett par minuter.
Hejsan! Jag har 3 som operatör och har lite problemos med att APN-inställningarna ställer om sig självt. Under APN ska det vara data.tre.se...
Det skulle vara guld om man kunde anpassa widgeten lite mer, tex byta färg på texten eller ta bort ikonen som hör till banken. Annars väldigt...
Jag har på något vänster lyckats ställa in så att när jag ringer ut/blir uppringd så är samtalet automatiskt på speaker. Hur får jag bort detta? :o
http://www.xda-developers.com/android/dimunition-icons-set-for-android/ :)
Jag är lite pedantisk, less is more med 1 homescreen för att matcha allt så bra som möjligt. [IMG] [IMG]
Det har jag, har ställt in settings enligt en tidigare post här också.
Jag vet inte riktigt vad jag kan ta bort, kör så lite som möjligt atm.
21% nu, har lyssnat på spotify hela tiden (via 3G, allting annat avstängt) sedan senaste posten. Detta är ju inte bra..
Jag drog ur telefonen ur laddaren ca 08.15 imorse, sedan dess har jag jobbat och småladdat lite då och då via usb. Display 31% Spotify 24%...
Jag kikade det i våra system. :)
Japp, "dom" är dumma i huvudet. Gjorde du beställningen i internetbutiken? Har du kollat med kundtjänst idag om den blivit skickad? :-*
Kan tipsa om att det är 3-5 arbetsdagar på telenor.se just nu. Jag beställde min telefon igår och den är skickad idag! :D
Självklart! Jag tycker själv att det är jäkligt synd att vi inte kan ge bättre information. Men senaste jag kollade så skulle telefonerna ha...
Kika så att APN-inställningarna stämmer :)
Det var nog mig du chattade med om jag minnas rätt. Anledningen till detta är att man måste vara 18 år för att teckna ett abonnemang, tecknar du...
Du ska kunna ändra från Pott 199 till Pott med Surf 199 utan problem.
Bra fråga, måste jag kolla upp! :)
Det stämmer att det går bra. Snart kommer även 3mbit/s ingå i Pott med Surf 299-499 kostnadsfritt.
Jag jobbar på chattsupport för Telenor så jag kan också ge er lite info här. Vi får väldigt dålig info om leveranstider till oss, så jag förstår...