Separera namn med ett kommatecken.
Dum fråga: hur uppgraderar man mellan nightlies?
Jag tycker den är soft. Lite "varför har ingen tänkt på det tidigare?"-känsla. Kör den dock bara vid avstängning. :)
Så där, nu rullar man CyanogenMod. Den verkar hyfsat stabil så här långt. Några småbuggar som förhoppningsvis rättas till över tiden. Bra mycket...
Okej, jag har blivit lite sugen på att dra in CyanogenMod nu när den har officiellt stöd. Just nu sitter jag på 2.3.3 stock. Innebär det att jag...
Jag har blivit erbjuden att köpa en begagnad Galaxy S av en polare som uppgraderar till S II så fort den landar. Hur mycket skulle ni kunna tänka...
Fan, jag tycker Galaxy S ser bra ut. Visst, den är lik iPhone men vad är det för fel med det? Jag ogillar mycket av Apple men iPhone är snygg. Jag...
Det låter ju onekligen bra. Förvirrande det där med batteritid. SE speccar väl själva 3 h 30 min taltid eller liknande, vilket väl egentligen inte...
Provade precis att emulera ConnectBot i QVGA och det fungerade finfint. Lär nog slå till på en Mini Pro när den dyker upp. :)
Jag är också lite intresserad av de där frågorna, i synnerhet batteritiden som jag aldrig fått nått grepp om. Vidare undrar jag hur Nokias planer...
Intressant det de säger om batteritiden. Jag har hört en del kommentarer om att den skulle vara dålig men så verkar ju inte vara fallet i så fall?
Kul med bekräftad release. Lite synd att den dröjer dock. Hade den funnits att köpa idag hade jag nog slagit till. Nu lär jag hinna ändra mig ett...
Om man följer källhänvisningarna ett par steg: Det var väl en jävla tur det, för den ser verkligen ut som stryk. Får man till det här något...
Jag är sjukt sugen på Mini Pro, mest för tangentbordets skull. Tror ni att det skulle vara uthärdligt att SSH:a till ett shell som kör irssi och...