Separera namn med ett kommatecken.
Har inte erfarenhet av det fodralet köpt därifrån men köpte ett på ebay som är identiskt och det gav märken på baksidan av plattan av den...
[IMG] Förhoppningsvis snart :-) Skickat från min GT-P6800 via Tapatalk 2 <BR> Edit: Dåligt bild här är länken...
Du har pm :-) Skickat från min GT-P6800 via Tapatalk 2
Skydd/Fodral till Galaxy note och display skydd. Fick fel levererat så behöver det inte. 50 Spänn och det är ditt. (Ink frakt) Betalning Paypal...
360-Rotating-Leather-Case-Cover Köpte ett 360 graders roterande fodral på Ebay. Samma som detta...
Kanske är det CeramX han menar :-P Skickat från min GT-P6800 via Tapatalk 2
Stämmer bra de P6800 har både 3G och WIFI Skickat från min GT-P6800 via Tapatalk 2
Innan Android fanns så köpte jag ny mobil när jag tröttnade på den. Nu kan man uppgradera byta tema och byta rom flera gånger i veckan :-) Så nu...
Har bytt ut min SG2 till denna platta och har med någon veckans provade inte märkt av någon av de saker du nämner möjligt att vi inte använder den...
Svart olåst Galaxy S2 inköpt 2011 i bra skick bytes mot galaxy Note. Kan lägga en en slant i mellan. Telefonen finns i Göteborg Sent from my...
Jag gjorde de ej och här fungerar det fint. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Min täckning försvinner också märkte jag nu, men låter man den vara hoppar den igång igen efter en stund. Kör på senaste Rom och senaste radion...
XXLP1 Fungerar fint för mig Tele2 i gbg. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nix du behöver inte flasha den cm fungerar utan. Sent from my Galaxy S II using Tapatalk
Jag får inte teamviewer lr Navigon och Viber att fungera så hoppas det kommer en lösning på App problemet snart :-( Sent from my Galaxy S II...
Tar gärna med ett konto fredrikdunder(a) gmail.com Tack på förhand :) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Flyter på bra ok kontrollerna är helt ok Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag körde in den via odin, klickade i pda letade upp tar filen och flashade och det fungerande fint. Vet ej dok om det är bäst att rensa dalvik mm...
Ja jag tycker denna flyter på mycket bättre.
Fungerar fint här med :)