Separera namn med ett kommatecken.
Hej, någon som upplever att cyanonegen 10 har problem med att visa filmer i netflix? Den står endast och laddar filmen körde Nordic rom tidigare...
Fick för mig att allt skulle finnas i redan, men nu när jag tänker efter fick jag installera gapps sist med. Men då löste sig mitt problem.
Hej, efter att jag lagt in cyanogenmod 10.1, har jag inte längre google play. Men jag drog ner google play.apk, men det går inte att öppna...
Jag får samma problem med en s2 finns bara DBT i rutan & går inte att välja NEE. Har provat att lägga in olika TRE branded & samma sak händer....
Är det bara jag som råkar ut för att telefonen gör en omstart när den närmar sig 20% av batteriet? har även hänt en gång på 40% Gjorde full wipe....
Någon annan som har problemet att s2 startar om sig när batteriet kommer ner runt 20%?
En sak jag upptäckte när jag körde kaspersky på datorn va att den varna för trojaner på just denna rom men inte på någon annan jag har filerna...
Första problemet med att byta signal löste sig, gick först inte. Ni som kör med tre, fungerar det bra med kerneln som följer med romen?
Jag som har missat det, tack. Ska kolla igenom & se om jag hittar någon bra.
Det är så att jag skulle vilja ha ett program där man kan skriva under dokument så som pdf filer. t.ex när man arbetar & behöver en underskrift...
Får samma meddelande men på mig är det en app som stannar på 17% när jag håller på att hämta hem den & när jag försöker avsluta den får jag det...
Okej, jag kör min på 245 / 710 för tillfället. Hade problem med den i helgen & då låg den på max 806 Hade den också på snäppet under men problem...
Som rubriken säger villka inställningar kör ni & hur blir eran batteri tid? Något annat man kan ställa in för att få plattan att flytta på...