Separera namn med ett kommatecken.
Connection Type Dynamic
Ändrade IP/dns
Nu är allt fixat. Nu funkar allt på tele när jag använder statisk, men när jag inte använder så blir jag inte ansluten.
Yes jag kom in på googles hemsida via det numret! & ja jag menar att jag är ansluten till mitt trådlösa nätverk.
Har skrivit så som du sa, men jag kommer bara fortfarande ut på wi-fi men sen när jag testar att gå in på webbläsaren/market men funkar ej....
IP adress: 192.168.2.* - * = siffra mellan 2 - 99 är ledig så kvittar vilken jag har. Gateway: 192.168.2.99 Nätmask: 255.255.255.0 dns1:...
Jag får igång det men jag kommer fortfarande inte ut på internet på telefonen :/
yes nu hittade jag det med DHCP adresser.. Så jag skrev in det under IP i telefonen. Jag är ansluten till wi-fi på telefonen nu men inget händer ?...
vad ska jag skriva in för IP på telefonen för att det ska fungera då ?:s Förstår inte ett skit allstå.. Det funkar på andras trådlösa nätverk...
Hejsan! Nu står det att jag är ansluten men själva internet fungerar inte och när jag ansluter det så fungerar inte mitt internet på datorn.....
yes jag fått igång det.. men när jag startar mitt wi-fi så lägger mitt internet av på datorn ? ... Vet du vad det felet kan vara ?
Skulle det vara fel lösenord så hade det stått så.. Vad menar du med MAC låsning ? Andra telefoner kommer in.
Jo jag har också läst det.. men jag har testat alla men det gick inte bättre tyvärr Vet du något annat?
Hejsan! Det var ett tag jag instrallerade uppdateringen till 2.2 men efter den så kom jag inte in på mitt hemnätverk. Jag hittar mitt...