Separera namn med ett kommatecken.
Jag hade samma problem men det löste sig när jag vred luren till landskapsläge. Det funkade alltid att skriva i landskapsläge men det var lite av...
Jag hade problem med dålig batteritid innan jag gjorde en" factory data reset". Efter att jag gjorde "factory data reset" så blev batteritiden...
Nu tror jag inte hon ljög för dig snara att hon inte förstod pga. att det är så stor skillnad mellan hur det fungerar i Sverige kontra USA, min...
Jag hade samma problem, gjorde en factory data reset efter att jag varit i kontakt med HTC supporten. Factory data reset löste problemet dessutom...
Jag har samma problem, alla mina kontakter är inlagda med +46XXXXX ibland fungerar det som det ska men ibland fallerar det helt. Det finns ingen...
T-Mobile representanten har helt rätt, men haken är att du måste köpa en av deras prepaid telefoner för att få data access och eftersom...
CoPilot fungerar utmärkt på Desire.
AT&T (3G) fungerar bra, men det är inte bara som i Sverige och gå och köpa ett kontantkort. Telefonen måster registreras hos operatören med...