Separera namn med ett kommatecken.
Såld tyvärr
Killen hoppade av. Plattan finns kvar för 2200 i göteborgsområdet (kungälv). Passa på, billigt!
Intresserad av ett byte mot Motorla Xoom 32GB 3G ? 1 vecka gammal, med tre tillbehör (usb dock, otg kabel, fodral). + cash
Bump
----- SÅLD ----- Hej Jag vill nu sälja eller byta min Motorola Xoom 32 GB 3G med medföljande usb dock, usb otg / "camera kit" kabel samt...
Råkade läsa det igår också. Fy vad tråkigt, inga spel : ( Får se om jag "nöjjer" mig med endast surf + filmtittande, annars åker woopaden vidare...
Dom kunde höjt priset någon och stoppat in 3g och GPS. Men man kan inte få allt. Verkar definitivt prisvärd som den är förtillfället
Var borta 3 timmar idag, klart jag missade plattan, tråkigt. Kommer i morn förmiddag. Förresten är det någon här som tror sig kunna roota...
Den är utskickad nu för leverans! Ringde DHL och det kunde bli svårt att få "föraren" att ringa alla kunder då dom har oerhört mycket att skicka...
Fina bilder, ser fram emot att testa plattan! Min Wopad "processades" i Tyskland för 10 minuter sedan. Hoppas DHL löser fram den till Sverige...
Okey, bra info, tack!
Körde hem en wopad från merimobiles igår också, ska bli spännande att klämma på sin första android platta. Får se hur snabbt den kommer fram. Tog...