Separera namn med ett kommatecken.
Vilken jävla överraskning! Helgen är räddad :) min länk fungerar inte heller ännu, men det beror nog på att den ännu inte passerat Postens inläsning.
Den länken är tyvärr borttagen nu... Lär komma upp i deras butik 10/5 dock, när de fått in den andra batchen. Angående Flash stöds 10.1, men...
Man kan maila kundtjänst och höra om man ligger till, men 3/5 gäller nog för de flesta! "[...] Datumet 10/5 gäller för de kunder som beställer...
Fått bekräftat att 26/4 gäller för beställningar gjorda när telefonen fanns på deras hemsida (dvs EJ via länken) Övriga kan tyvärr räkna med att...
Jag hörde också 26/4 av deras Kundtjänst igår, men det finns ju alltid en risk att det drar ut på tiden mer. Vi är nog många som läser här,...
Tack för infon vänner! Priset är ju helt sjukt svårslaget. Kanon, Halebop! Eftersom Legend på deras (fullt tillgängliga) webbshop kostar...
Angående länken (http://www.halebop.se/butik/2butik.page?redirect=PakDetInfo.aspx&PAKGUID=26f32d24-6ddf-4fc2-bf7b-af5402794477) där kostar...
Hej allihopa! Jag är ny på forumet :o , mycket med anledning av mitt stundande inköp av denna läckra lilla pryl som går under det mycket passande...