Separera namn med ett kommatecken.
G2 är min första skoter så kan inte jämföra. Hur mycket fart den tappar beror på hur brant backen är. Den klarar på håret en av mina brantaste...
Den är inställd på 33km/h och jag har kört den i 2-3 dagar på det utan något hackande från motorn, så det verkar safe på min. Du kan ju prova...
Det beror på. Jag brukar sätta laddningen till mellan 85 och 90. Jag laddar den till 100 lite då och då för att underlätta battericellernas "load...
Vad härligt, kul att guiden hjälpte. Jag håller med, 25 är ofta nice men på raksträckor så gör verkligen 30+ skillnad. Jag har kört den i 33km/h...
Find My hittar du under More Functions > (längs ner) Segway-Ninebot Lab
Den heter ”Abnormality Alert”, den piper och bromsar så länge skotern är låst.
Om man slagit på ”Abnormality Alert” kan man inte rulla iväg den ens när den är avstängd. Den måste vara helt urladdad eller att någon öppnar upp...
Satte ihop en guide till dig och ev. andra hur jag gick till väga här: Segway Ninebot G2E Region Change to Global w iPhone and Android
Kan inte annat än hålla med. 30 är verkligen en sweet spot. 25 är ändå rätt så okay men man kan som sagt inte alltid hålla tempot med alla...
Inte så jättestor skillnad, den kom bara upp i 27~28 Km/h mot tididager 25 vad jag minn. Det var först när jag gick och köpte en av de billigaste...
Ja det funkar. Men jag behövde köra XaioDash och sätta den till Global för att komma över 30 Km/h samt att få Cruise Control. Kör dock bara på 32...
Att det är lite glapp är känt och alla har det lite gran pga den hydraliska framgaffeln. Du ska ändra region till Global i XaioDash och sen...
Det lutar starkt åt att det faktiskt är olika motorer. För det först så står det tryckt på mitt bakhjul att den bara är 450W och det stämmer...
Jag med, skulle gärna sett att S höll sig till 25+ km/h ner till 25% åtminstone. Räckvidden är god nog för mina körvanor.
Oj, det kommer jag inte ihåg om det hände på EU versionen. Men efter att ha ändrat till Global versionen så ändrades D till 25 Km/h men har för...
Tack för tipsen. Nu har jag lyckats få upp scootern i 32 Km/h. Genom att sända HEX koden i Bluetooth Assistan (IOS) och sen sätta regionen till...
Jag har några frågor. Jag har min Max G2 bunden i IOS appen på min iPhone. Jag har ev en gammal Android telefon som jag kan installera XiaoDash...
Jag fick min G2E från CuriousJoe i onsdags, och jag har kört i en massa branta backar utan några som helst problem hittills fast jag väger ca...