Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Jag har letat efter hur jag importerar mina kontakter FRÅN mitt gmail-konto till min Desire. Har frågat kompisar som har HTC's och dylikt...
Nu funkar det! Hur grymt som helst. Tack för all hjälp! :D Nu kan man äntligen börja använda den!
Jag har en trådlös router hos en kompis, tänkte försöka skrapa fram den. Annars sa dom på affären där jag köpte mobilen att testa Sync programmet...
Tack för svaret. Nej, jag har i princip inte rört eller ändrat någonting sen jag startade den för första gången. Så om man inte börjar med det...
Haha, jo nu ska vi inte låta så. Jag är mest osäker inom allt med Wi-fi nätverken och allting hur det funkar. Jag gjorde min fair research innan...
Update: Nu har jag varit hos affären men de visste inte vad felet var och ingen hade stött på detta så långt de visste. De hänvisade till support.
Alright. Men då testar jag en tredje gång nu att ladda ner det... Ingen som har något mer tips om det inte funkar igen? Tror jag åker tillbaka...
Tack för svaret. Ursäkta frågan, men vad är 3g? :p Jo, jag klickar i från Wi-fi nätverk eller mobilt nätverk. Jag antar att de e från wi-fi för...
Tack för ett snabbt svar. Var står det Android-version? I min står det 'Fast Programvara: 2.1-update1'
Hej! Efter att ha hängt runt entusiastiskt på detta forum en längre tid så blev det faktiskt dags att skapa en användare och göra mitt första...