Separera namn med ett kommatecken.
Jag skrev till Phone House att jag inte tänkte hämta ut telefonen förrän jag fått veta vilken app som har modifierat mjukvaran. Jag fick då...
Det stämmer att de skickar vidare till en serviceverkstad. Jag har dock inte haft någon direktkontakt med serviceverkstaden utan bara med Phone House.
Jag har frågat vilken app det är och Phone House ska kolla upp och återkomma. Jag vill ju undvika att få samma fel igen, om det nu verkligen...
Det kan ha varit en månad sedan den kom. Netflix verkar annars vara den app som bäst stämmer in i tid, den laddade jag hem för en dryg månad sedan.
Svar från Phone House: Jag har pratat med verkstaden och när de kopplar på sina mät verktyg så kommer det upp en programvara som är ner ladda för...
Tack för svaret! Jag har inte rootat telefonen. Jag har inte den kompetensen och heller inte intresset av att göra något sådant. Vi får se vad de...
Min Galaxy SIII slutade fungera för en knapp månad sedan. Den visar bara uppstartsbilden och fastnar där. Jag lämnade in den på Phone House i...