Separera namn med ett kommatecken.
Om man är en fullständig novis, inte kan någonting överhuvudtaget om linux/unix och minst av allt android utan helt enkelt bara vill labba lite,...
Jo, det är jag pinsamt medveten om, men vilka skulle kunna göra en bättre bedömning av det än de som redan är entreprenörer och förhoppningsvis...
Skulle gärna vilja ha respons på dessa tankar. En av de saker jag tror skulle göra det jag ovan kallar allians starkare är finansiering. D v s...
Kan bara konstatera att du förstår mina tankar och har dessutom lättare än jag att beskriva dem. Något som du noterat och som är ett fundament är...
Likt ICA så köper du aktier, enligt en fastslagen värderingsprincip. Initialt har jag tänkt nominella värden. (Och är det någon som jag tycker...
Jag kan bara hålla med, min vision är inte att göra något annat än ett nätverk, jag vill bara förstärka en trend, knyta starkare band, tydligare...
Svarade där uppe, men läste en gång till så jag svarar igen. Likt du har ett intresse av vad det nu kan vara... så har jag ett intresse av...
Tack för ditt svar, jag sitter givetvis inte på alla svar utan endast på en vision som jag har ganska klar för mig, försöker beskriva mina tankar....
Hej allesammans, har under senaste halvåret försökt förstå och hitta affärsmodeller som platsar i det moderna informationssamhället. Jag har en...