Separera namn med ett kommatecken.
Hej Kollar här först innan jag skickar tillbaka minnena, säljer dem då de inte var 100% kompatibla med mitt moderkort. VENGEANCE® 32GB (2x16GB)...
Minns jag inte fel tycker jag se ett mönster så har det varit så de senaste tre iOS släppen, rätta mig om jag har fel.
Har de löst så man kan stänga alla apparat i ett svep/tryck likt android? Ibland kan jag faktiskt sakna den funktionen på iOS.
Av ren nyfikenhet, varför öppna och starta upp den om du ändå tänkt sälja den vidare direkt?
Fösta tanken som dök upp, har Batman bildat familj? Får mig att påminna modern batmobile.
Har handlat mycket från fyndiq, främst mobilskal och skärmskydd, så på just den fronten lägger jag inget större värde i om det är fake eller ej....
Köpte CPU (i5 12600) av @sali2003 enkel och smidig affär, snabb att skicka efter betalning.
Jag är samma sits har kör iPhone sen 3gs, och där har man byggt upp en bas med alla appar, bilder och dylikt man behöver. Samma med navigering...
Pro modellen var det riktigt fin finish på men vanliga njä, hade hellre vilja sett att de anammade gamla XR färgschemat.
Är det bara CPUn eller finns det en kylare till också? Är egentligen ute efter icke RGB, så jag avvaktar någon dag till.
Kan vara intressant, hur mycket vill du ha för den?
Tja, letar efter ett uppgraderings paket söker främst CPU i5 12600k men andra modeller upp till 13600k kan även vara utav intresse. Moderkort...
Hur mycket vill du ha då i så fall?
250 kr + porto.
Tja kollar här först om någon kanske har ett liggandes. Är ute efter ett Asus PCE-AX58BT.
@bernard Tack för tipsen, får ta läsa på om dem.
Jag ser inget om SHL. :(
Tja Letar efter ett bra headset, bra 7.1, gärna trådlösa också, ingen rgb. Hade för en herrans massa år sen ett par Logitech g35/g930 som var helt...
Tja, kollar här först. Letar främst efter ett par Hyperx cloud ii trådlösa hörlurar, men även andra kan vara utav intresse. Budget runt 500 kr.
Har du varit kund hos dem länge? du kan kanske dra iväg mail och fråga om du får byta ändå.
Kan du inte köra med två konton?
Jag kom över en sån här rackare på tradera, duger fult gott till tvn eller att ha i garaget. https://www.amazon.com/dp/B08BJB2K7L/?tag=oid08-20
Någon som hur det funkar om man redan är telia kund tex? Har cmore genom telia just nu.
Kom och tänka på dessa note telefoner, kanske nåt sånt här. Samsung Galaxy Note 3 - Full phone specifications
Jag fick också 3GB extra surf nyss :D
Jag bytte abonnemangstyp och hoppade på fellos erbjudande 16gb för 165 kr, hade 4gb innan så det här lär bli ett rejält lyft.
Tja, kollar om någon har ett till övers, söker alla typer av modeller oc,super,ti. Budget 2800-4500 kr beroende på modell.
@NiklasO Håller helt med dig. Det gäller många appar och OS det senaste året, onödigt många klick hit och dit för att komma till rätt meny, kan...
Är det en bug tro eller nåt nytt hittpå tro för det här funkar ju inte. Jag kan även säga att på min Samsung tv är det rätt dvs 4-6st thumbs....
Jag har märkt för någon dag sen, att thumbnailsen är bamse stora nu visar det 2st som tar upp så gott som hela skrämytan medan det innan var 4-6st...
Var ett tag sen jag köpte, men fick registrera sitt köp hos tillverkaren och där igenom få en ny kod som gick till tex steam.
Någon annan som har märkt av att den röda pluppen som visar hur många mail man har försvinner titt som tätt, för att sedan komma tillbaka när man...
Fick hjälp med en 3D-utskrift, mycket trevlig , snabbt och smidigt
Nu kör jag dock iOS men jag stänger av wifi när jag är borta och stänger av mobildata när jag är hemma och vice versa.
Avslutad Hej Skulle mest vilja ha prisuppgift på hur mycket en så här skulle kosta att tillverka? GoPro battery travel case 3 batteries + 2...
Såg inte presentation, men är nyfiken på standby landskapsläge.
Jag har den här liggandes om det kan vara nåt? Asus RT-AC1300G PLUS https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?e=4825296 265kr inkl frakt?
@TookieDroid Byt gärna titel till köpes. :)
Kanske dax för en update, nu när har man haft den lille rackaren ett tag. Duger full gott till att ersätta tvns högtalare eller att ha som...
Om du inte har några större krav på ljud, skulle kanske en sådan här soundbar funka? Compact Soundbar | Small Soundbar Bluetooth Speaker |...