Separera namn med ett kommatecken.
Haft samma problem den senaste veckan och kunde tillslut spåra det. Efter min senaste uppdatering av Facebook appen har telefonen börjat äta...
Måste fråga, är det någon som har problem att öppna kataloger? Jag brukar köra med kataloger och dumpa saker i för snabb åtkomst. Det som händer...
Måste bara fråga då jag känner att jag missat nått. Jag har provat de flesta ICS versioner som är ute och snurrar och fått alla att fungera osv....
Nej. inte vad jag kan utläsa
Du kan använda dig av en usb sticka också. Men jag vill nämna här att om du tycker att göra en ext3/4 i gparted är för svårt rekommenderar jag...
Jag kör Miui med a2sd, jag har behövt att installera om själva scriptet för själva a2sd att fungerar. Men efter att jag gjorde det har det...
Uhm, du har säkert provat det redan men har du provat att boota upp i fastboot och sedan plugga in usb kablen mellan telefon och dator för att...
Du kan alltid gå tillbaka till standard. Säger så här jag har rootat s-off och har bytt hboot till ex Bravo Stock. Jag vill nu tillbaka till...
Först och främst mounta sd kortet till datorn och kopiera allt som finns där och spara det på datorn. Sen tar du och byter till det nya sd kortet....
Första gången jag gjorde det hade jag inte installerat drivrutinerna för dvs 3b ur root guiden. Andra gången det blev nått fel så blev det...
Jag har ifall inga bra minnen utav leedroid. Den krånglade mer en någon utav rommarna jag har kört och då har jag betat av en 5-6 st snart. Jag...
Jag har provat väldigt många olika rommar till min desire och måste säga att miui är helt klart bäst. Körde CM7 förut och vad jag minns hade jag...
Tja. Läste genom det du skrev och kan säga att har haft samma fel i början när jag lärde mig hur man roota. Jag antar att du följer den här...
Vilken version kör du med? "standard är väll 3.0.8.2 så du kör väll med någon utav data++ eller a2sd versionerna?
Alltså programmet i sig skriver ut det när man kör igång det.
Jag antar följande, du har laddat hem programmet från revolutionary samt förstår hur du skall föra in ditt serienummer på hemsidan. - Stoppa i...
Om du gjort en backup med clockwork så kan du alltid gå tillbaka till den ifall det går åt pipan eller du inte är nöjd med den romen du testat....