Separera namn med ett kommatecken.
Hej Vart finns denna?
Tjenare! Finns den kvar? Kan du PMa pris?
Ja Xperia Ray verkar ju faktiskt vara något som kan vara värt att kika på. Priset är ju också riktigt bra. Synd bara att den inte är ens i...
Finns det ingen telefon från HTC som ersätter Legenden ännu? Själv vill jag inte ha en större telefon. Jag förstår inte varför en större skärm...
Kollade precis om den ÄR rootad. Fick ett $ tecken även efter jag skrev "su" i terminal appen. Det innebär väl att den inte Är rootad just nu. Men...
Nae, inte så insatt i hela root historian. Kan du rekommendera någon app som kan kolla rooten snabbt? Hittade en som heter root checker... men...
Sedan släppet av HC 3.1 har jag ännu inte lyckats uppdatera systemet. Jag kör alltså fortf på 3.0. Fortfarande kommer rutan upp, jag kan ladda...
Har testat det också... fyfan va frustrerande.
Jag har fortfarande ingen möjlighet att installera uppdateringen. Installeringen avbryts efter att den startatsom och börjar installera. Några...
Hmm.. inte vad jag vet. Köptemin begagnad av en snubbe som haft den i bara nån månad. Kan det vara därför som den inte uppdaterar?
Min failar att installera uppdateringen. Den laddas ner, packas upp, startar om operstivsystemet... men sedan vill den inte installera det. Får...
Haha... jo förstås... men hur fiick du tag på 3.1?? Hehe. Har dom börjat uppdateringarna nu?
How? :neutral:
Några nyheter om 3.1 till A500?
FAn... e så otroligt trött på denna tråden... ta inte illa upp och förstå mig fel på rätt sätt nu... men ja vill använda min telefon som ficklampa...
Haha, pajas....
Men seriöst.. spott i havet i allas liv... DEt är vi redan förbi. DEt handlar inte ens om det. De e ju att folk e så engagerade som gör det...
SJukt dåligt... SJUKT!! Ta bort inlägget innan folk blir pissed på riktigt.
Större skärm.... ok, det är möjligt med vilken typ av telefon som helst, behöver inte nödvändigtvis vara en Android eller iPhone t.ex. Bättre...
JAg skrev förra inlägget som ett skämt... mest riktat mot att folk mer är intresserade av att göra annat med telefonen på nu för tiden... lite...
Kan man ringa samtal och skicka sms med Android 2.2? Sånt som ja brukade göra med min telefon...
Hehe... förstår verkligen att du inte hittade svaret i 29 sidor bladder. Jag har t.o.m glömt va tråden handlar om! :)
Konkurrenten behöver inte nödvändigtvis vara Apple! Hur som helst, uppdateringar till telefoner har fått en annan betydelse i och med...
KLart man ska gå till konkurrenten om man inte är nöjd! Helt rätt. Man ska förtjäna sina kunder.
Hoppas de kommer på fredag.... inte torsdag...utan fredag.
Jag tror HTC Hero ägarna är kvalificerade till den tävlingen också ;)
Kan inte annat än att hålla med... tid har dom verkligen haft gott om. :ehm:
Samma för mig... och min sambo. Jag har Legend hon har Wildfire... båda har Tele2. Mycket möjligt att det är hos dom problemet ligger. Frågan är...
Det är på g verkar det som. We'll see in a few days!
Jo, sista veckan är väl mer som slutet av månaden. Min poäng var väl egentligen att om man vet att det kommer i slutet av månaden (alltså nästa...
Kontaktade HTC's mail support. Fick följande svar: "Dear xxxxx, There will be an upgrade to your phone that will be released as FOTA from end...
Jag tror ärligt talat att folk underskattar vad "icke-nördar" vet om sina telefoner och vad dom förväntar sig. Det är inte svårt att jämföra...
jag ser det som att det är så enkelt som att man optimerar uppdateringen till var telefon, släpper det vidare till eventuell operatör, och sedan...
Varför konspiration ? Att Vodafone och Virgin släppt 2.2 är ju ren fakta.... I min telefon står det fortfarande 2.1, och jag har fortfarande...
Om allt redan e färdigt finns det väl fan ingen anledning att dra ut på det mer!?
+2 där... förutom att Jag inte hoppar...
JAg satt precis och tänkte samma sak... kan man köra den engelska så länge? En annan sak... ställs telefonen om till fabriksinställningar när...
HEhe... det kommer! Förhoppningsvis innan nyår ;-)
Tycker vi kan sluta spekulera nu.... det kommer snart. BAra att vänta.
make that 3!!!