Separera namn med ett kommatecken.
Ja, jag undrar lite samma sak ;p finns det bra forum/anslagstavlor någonstans? Jag blev tipsad av min svåger så jag har i alla fall -10 kr.. (woop)
Nu har nummerflytten gått igenom. Från Hallon till Vimla. Åååh vad mycket bättre mottagningen har blivit. Precis vad jag hoppades på. Upptäckte...
Du har koll du :) jo men det visste jag också. Jag använder faktiskt inte 4G. Är(/var) såpass nöjd med 3G+ (HSDPA)-hastigheter som alltid låg...
Alltså, det hoppade inte så mycket när jag använde Tele2. Det stod nästan alltid H+ och var alltid hög hastighet... nu på Hallon så hoppar det...
Har du testat på Vimla? Jag tänkte göra det, åtminstone under de tre månaderna med halva priset. Min syster & min svåger har upplevt Vimla som bra...
Aa, men Hallon som ska köra med Tre:s nät... Har haft en fruktansvärt dålig upplevelse med Hallon :/ tex så ser jag väldigt mycket oftare...
Jag hade så fruktansvärt dålig täckning med Hallon så nu är det dags att testa Vimla. Någon som har erfarenhet på denna punkten? Har jag gjort ett...
Jag tecknade häromdagen ett nytt abonnemang hos Vimla. Synd att jag inte tittade här först, för en länk :) Vill så långt bort från Hallon som jag...