Separera namn med ett kommatecken.
Vad bra att det löste sig! Visste inte att det fanns två olika och sidan som jag menade låg nere precis då jag svarade dig, så jag visste inte om...
Efter Flashtool är installerat så har du en mapp med drivers i. Starta "Flashtool-drivers.exe". Sen har jag lagt in tre drivers i listan, rätt...
Jag hade samma problem för länge sen när jag skulle låsa upp bootloadern! Det löstes genom att installera drivrutinerna efter att man...
Jag körde Chrome i ICS och tyckte den va helt ok, men kasst att den var så oresponsiv. Sen när jag testade stock i JB så kan jag inte köra något...
Hmm knepigt, kör också Nova. Men tyckte jag märkte det sämre flytet i både stock launcher och Nova. Kan du testa å flippa mellan hemskärmarna med...
Hmm vet inte, men för mig funkar iaf ljudet i filmer tagna med telefonen. Har läst nåt om när folk haft problem med ljudfiler så ska man köra en...
Aha du körde den alltså, efter lite rotande hittade jag olika sätt att göra det på. Jag vågade mig dock inte på nåt av dem, förutom det sättet som...
Hur aktiverar man den? Du har ju fastboot installerad någonstans, i samma mapp ligger adb.exe. Navigera dit med cmd och gör följande: (Tror du...
Jepp, samma problem för mig också.
Alltså det här med hårdvaruaccelerering tror jag är en icke-fråga. Inställningen ligger under utvecklaralternativ och alltså är till för folk som...
Jo jag testade allt möjligt utan resultat, men det dök upp nu när jag flyttade fram klockan någon månad. :)
Har fortfarande inte fått något svenskt stöd :/ Har ni alla automatiska uppdateringar på i market och telefonen? Eller är det något annat...
[IMG][IMG] Det blev lite trött jpg-komprimering tyvärr. Dockan är skrollbar med med två olika uppsättningar. Få till mapparna lite snyggare är...
Jag trodde också det va fel på SwiftKey eller ics i början, men du får dra upp varaktigheten för vibrationerna under avancerat. Jag kör på 35ms,...
Tänkte bara kommentera det sista du skrev. Jag använder ordet uppgradering när det gäller hårdvara eftersom man graderar upp något. Uppdatering är...
Dra en app över en annan.
Någon som vet om filsystemet är ändrat? Alltså kan man stoppa in filer större än 4 gb?
Bra jobbat Sony äntligen, om det bara hade varit såhär från början. De fixade verkligen sina servrar, ics kom ned på 3 minuter.
Herrejävlar va gött, kör 6087, men den gick fan i mig igång med SUS!
Smidigt verkligen! :) Men man kan faktiskt det i GB också, så inte så nytt.
Ni som har problem med autofokusen. Kör ni då på auto? För gör ni det så kan det nog lätt bli att autofokusen inte riktigt fungerar som ni tänkt...
Känner inte igen mig i att det är dålig autofokus. Jag tycker den fungerar alldeles ypperligt! Kan du beskriva mer vad som är problemet? Blir...
Jag har haft exakt samma problem, men från början när jag fick telefonen. Nu har den precis varit på service efter den gula fläcken samt...
Har inget svar på varför din gör som den gör, men kan säga att det inte är ett normalt beteende. Min kalender fungerar alldeles ypperligt, kanske...
Ursäkta om det har svarats på tidigare, kunde inte hitta något tyvärr. Är det en Fast Charger? När jag tittade på en unboxing från malaysia så...
Tänkte först hämta ut min i en Tele2-butik med deras erbjudande. De skulle få in den den 16:e, men jag kunde inte hålla mig så jag åkte till MM...