Separera namn med ett kommatecken.
Olyckan var framme som slutade med sprucken fram- och baksida. Letar därmed efter en billig ersättare, närmare bestämt någon av dessa som står...
Hjälper en bekant att hitta en billigare/begagnad iphone. Letar således efter en Iphone 13 el. 14 Kraven är: *I fint skick utan större...
Fint skick på hus och optik. Det som medföljer i paketet är: *Nikon D5200 kamerahus *Nikon AF-P DX 18-55/3,5-5,6 G VR (med fokusmotor och...
Går i tankarna på om jag ska investera i en mer renodlad träningsklocka istället för en "smartwatch". Det enda jag egentligen vill ha i funktion...
Tänkte kolla om någon är sugen på att byta sin Galaxy Watch 7 mot en Pixel Watch 2. Klockan fungerar mycket väl med mobilen men tänkte att det...
Som rubrik lyder letar jag efter en billig Samsungmobil. Följande "krav" ska uppfyllas: *NFC/Samsung pay *Lagring 128GB+ *USB-C *Ska vara i fint...
Fantastisk optik för sport-, action-, naturbilder. Optiskt i mycket fint skick. Filter sitter på som skydd. Zoomreglage och bildstabilisering...
Mycket bra actionkamera som är använd endast vid 1 tillfälle. I fint skick/nyskick. Inköpt: 15/6 -23 kvitto finns Det som medföljer är: *Kamera...
Söker efter en Samsung A35 8GB RAM Gärna nyskick men visst slitage är ok. Färg: Navy(black) eller Iceblue Ska vara komplett med kartong, kabel...
Säljer ut lite studio-/streamingutrustning till fast pris då jag övergått till en lite enklare setup. Samtliga varor i fint skick. Köparen står...
I mycket fint skick/nyskick. Skärmskydd sitter på och skal medföljer. Inköpt 16/10 -23 (kvitto/garanti finns) Bud givning gäller och sluttid...
Rätta mig om jag har fel men om jag inte är helt ute och cyklar så är det enbart Samsungs mobiler som kan köra samsung pay på? Saken är den att...
Riktigt bra mikrofon till system-/spegellös-/videokameror med 3,5mm kontakt. I mycket fint skick. Komplett med kartong. Inget kvitto finns. Kan...
Säljer mina Buds Live som jag fick med när jag köpte ny mobil. Förseglingen på kartongen är obruten och lurarna är därmed helt oanvända/som nya....
I fint skick/nyskick. Komplett med kartong, hdmi- och usb-kabel. Perfekt om du vill koppla in din konsol (xbox, ps, switch) och spela med...
Säljes då jag köpt en Watch 5. Är andra ägaren på denna och har varit i min ägo i 2 år. I bruksskick, en del märken och repor som kommit med...
Xbox Series handkontroll köpes Ska givetvis vara i fint skick utan defekter. Bör kunna skickas. Bilder uppskattas! Skriv gärna en kommentar om...
Letar efter en bra app för att kunna ha en överblick när livesänd sport sänds. De funktioner jag helst skulle vilja ha är: *Bra översikt om...
En av de bästa och stabilaste boxarna för IPTV/media. Komplett med fjärr, ström- och hdmi-kabel. Har fungerat utan anmärkning under den tid som...
Bland den bästa zoomoptik som finns att tillgå till aps-c. Otroligt ljusstark för en zoom med bländare 1,8 genom hela omfånget. Använd endast ett...
Komplett med kartong. Ej låst till någon operatör. I fint skick förutom några små märken som är inringade på bild nr 4. Märkena på displayen är...
I fint skick. Enda att anmärka på är: *En distans för moderkortet är utbytt (brons istället för svart) *Inga fläktar i fronten medföljer I...
Säljes pga systembyte. Passar Nikon DX/FX Ljusstark och skarp vidvinkelzoom med bildstabilisering. Passar både fullformat och aps-c. I nyskick,...
I fint skick komplett med strömkabel, fjärr och låda. Inköpt 13/1 -20 så garanti finns kvar. Kvitto medföljer givetvis. [IMG] [IMG] Pris:...
Har haft det här problemet ett tag nu med min P30 Pro att telefonen tappar kontakt med klocka och hörlurar via bluetooth nu och då. Jag kör med...
Har införskaffat mig en ny och tänkte därmed hitta ny ägare åt denna fantastiska mobil. I fint skick. Inga synliga repor vad jag kan se. Har...
Är på jakt efter en GoPro-kamera och den första jag har i åtanke är Hero 7. Kan även tänka mig någon annan gopro-modell beroende på pris. Ska...
Sedan jag införskaffade en Shield så har min NUC som jag tidigare använt som HTPC blivit liggandes. Detta är modellen där man kan stoppa i en...
Har nyligen införskaffat en nvidia shield och tänkte kolla med er som är lite mer uppdaterade på fronten om vilken iptv-klient som rekommenderas...
Som rubrik så letar jag efter en Formuler Z8. Ska vara komplett i fint skick. Garanti stort plus! Bra pris = snabb affär Vid...
Jag är ute efter någon form av mediaspelare/htpc som ska användas för främst film, musik och iptv. De 3 huvudsakliga kraven jag har är: *Stabil...
Gör ett försök igen att eventuellt hitta ett par trådlösa hörlurar, närmare bestämt ett par Jabra Elite 75t. Ska vara i fint skick....
Någon som kan tänkas ha dessa lurar till salu? Ska vara i fint skick. Kvitto/garanti stort plus. Bra pris = snabb affär
Letar efter ett par svarta Galaxy Buds. Kvitto/garanti stort plus. Bra pris = snabb affär Skriv gärna en rad här i tråden eller skicka ett PM...
Efter att på senare år kört windows så tänkte jag återgå till macbook och osx. Förutom att datorn givetvis ska fungera och vara i fint skick...
Som rubrik. Letar efter denna mobil i fint skick. Gärna komplett med alla tillbehör. Kvitto/garanti stort plus. Skriv gärna en kommentar...
Enligt rubrik. Ska vara i fint skick och gärna komplett. Kvitto/Garanti stort plus. Bra pris = snabb affär Hör gärna av er om ni har någon...
Som rubriken så letar jag efter liten uppgradering av nätverket och då närmare bestämt saker från Ubiquiti. Det jag letar efter är: *Router...
Som rubrik så letar jag efter denna klocka. Ska vara i fint skick. Gärna komplett med kartong. Kvitto/Garanti stort plus. Om klockan behöver...
I fint skick. Säljes pga av att de används för lite. Inköpt oktober ifjol. Kvitto/garanti finns. [IMG] Allt på bild medföljer. Kan skickas om...