Separera namn med ett kommatecken.
Tips på liten smidig resehögtalare till HTC One X för musik eller kanske man bör köpa dockningsstation, vad tycker ni? Har haft två st olika...
Ska till Turkiet nu där det tydligen kostar 120 kr/mb att surfa, även om jag inte riktigt har någon bra koll på hur mycket surf 1 mb är så lär man...
undrar exakt samma sak???
Själv fick jag tillbaka min i veckan men fick åka in till Mediamarkt idag med min HTC. Naturligtvis började mobilfan plötsligt att fungera under...
Ja jag avbröt med flit då absolut ingenting hände
Lyckades få igång min "lagade" Desire och väl där avbröt jag nedladdningen av nya programvaran 2.2. Sedan när jag tänkte börja greja med den så...
Haft min HTC Desire på reparation 4 v. nu pga krascher/omstarter. Tydligen uppgraderade de programvaran o jag fick mobilen tillbaka ikväll. När...
Har skickat in min på koll via Mediamarkt och det är ju inte nog med att man blir utan sin mobil i ca 3-4 veckor, jag är dessutom väldigt orolig...
Mina problem löstes för en dag efter att jag hade gjort fabriksåterställning men nu kraschar den och hamnar i ständiga omstarter lite då och då...
Har upplevt precis samma problem som flera andra i tråden och så djävla typiskt nog så började min HTC Desire att lägga av / Krascha precis när vi...
Har numera också en Desire, min första touchmobil så det är en del att lära sig. Jag saknar verkligen ett lätt sätt att sätta på knapplåset....