Separera namn med ett kommatecken.
Har idag fått leka en del med en HTC Desire med Froyo. Måste säga att jag fick ett bra mkt bättre intryck av HTC:s version av Android 2.2 än av...
Då blir den helt upplåst, men jag har aldrig gjort det själv. Har inte tid och ork att fiffla och dona på så vis som jag gjorde förr. Om något...
Jag har nu efter några dagars mkt aktivt användande bestämt mig för att sälja min SGS. Men jag är rätt övertygad om att jag kommer tillbaka till...
Men vad är ditt problem, lider du av borderline eller? Jag har ju redan i första inlägget sagt att jag tycker att skärmen är grym just för att den...
Huruvida Samsung portar Kies till Mac eller inte är väl ändå inte Steves beslut. Arkitekturen i MacOS är f ö betydligt mer öppen än i Windows....
Hur slår jag på Swype? Hittar inställningar för swype men inte hur man får igång det. Jag har heller aldrig läst utzoomat med min 3GS eller...
Tack! Fortfarande väldigt primitivt system jämfört med iPhone. Och i vissa program verkar man inte alls kunna kopiera text. Men jag har å andra...
mickeko och poipoi: Grymt! Tack för hjälpen. F ö, någon som har en uppfattning om när Froyo-uppdateringen kan tänkas komma till Android?
Skönt att höra! Då kanske du kan förklara för mig t ex hur jag markerar och kopierar text i t ex webbläsaren? Sen har jag en annan fråga....
Ojdå, det var visst känsligt att ha synpunkter här ;) Det är såklart en smaksak, men för mig är snäckorna något för stora på SGS:en. Och sen...
Hej! Jag har här om dagen köpt en SGS och har tänkt provköra denna i en eller ett par veckor. Är jag inte helt nöjd så kommer jag sälja den...