Separera namn med ett kommatecken.
Hittade denna länken [GUIDE] Downgrade, Root, Radio & Eng S-OFF DHD/Inspire 4G in 9 Steps som visar hur man downgradar och rootar. Provar med 2.5...
Fungerar skitbra på min telefon, inga problem alls med att springa och skjuta samtidigt. Riktigt bra spel, redan nött slut på batteriet :D
Verkar som att den har uppdaterat nu utan att jag gjort något! Skumt aja tack för tipset iallafall. :) Sent from my Desire HD using Tapatalk
Hej allihopa! Jag tänkte kolla med er jag har problem med att Facebook Widget inte uppdateras med mina vänners statusar. Verkar som den sista...
Kul att du nämner DOA hela tiden men samtidigt säger att den fungerade för dig i flera dagar. Dead on arrival = död vid ankomst
Jag har nu haft min DHD i en vecka och måste säga att jag är sjukt nöjd. Jag var lite orolig från början att den skulle vara för stor men den...
Håller med, för så mycket pengar ska det inte finnas ett så synligt fel!
Oj, missade helt och hållet den tråden! Tack för svar ändå :)
Tjo alla! Desire HD-lovers! Jag var idag på MediaMarkt i Umeå och kollade på en Desire Hd och den som dom hade i butik var extremt seg när man...
Det här är den första ROM som fungerat riktigt bra på min hjälte. 3 dagar och den har inte hängt sig/kraschat 1 gång ännu! :D
Jag hade samma problem med wlanet. Kunde inte surfa i browsen men allting annat verkade fungera. Testade att ta bort proxyn från inställningarna...