Separera namn med ett kommatecken.
helt ärligt bryr jag mig inte så mycket om sånt MEN de såklart kul. Ända anledningen till att jag skaffade android är pga att man slipper skit...
okey tack då vet jag de.
Stock JB? vad är de? :P
Men min syrra upplever samma sak, sen har jag läst en hel del om att android telefoner laggar mycket mer än ios? är det sant? har köpt från...
Helt ärligt, jag är besviken på samsung galaxy s3. Fan va den hackar och laggar. Detta kommer från en kille som har använt en iphone 3gs. Seriöst,...
Asus transformer Pad infinity verkar jävligt nice, speciellt med tillbehören dock station,
Det står mellan Samsungs tab 2 10,1 eller Nexus 10 ... de så svårt och välja, det finns fan tiotals olika plattor där ute :p
Jag har tänkt på en sak, varför inte ha en OK mobil och sen en surfplatta? jag mena det känns jävligt onödigt att jag har köpt en mobil för 5...
+1 du vinner nog haha jag läser väldigt mycket nyheter, jag vet att det är en sak jag kmr göra med den utan tvekan :p
Ja som frågan lyder vad använder ni dem till? :P jag syftar främst på den som ligger på ca 10 tum. Jag funderar på och köpa en men hittar ingen...
då blir de inget :)
tack för att du delar med dig av dina erfarenheter .. någon annan som har testat ?
Hittade detta på tradera och undrar om det är någon här som har testat dessa så kallade "gold battery" länk till batteriet 2850mAh Gold...
Finns det någon gratis alternativ till betterbatterystats?
ska nog lyssna på dig och radera skitet, tack juicedefender, är det nåt och ha kvar?
vill inte ha massa skit som körs i bakgrunden...
jag förstår mig inte på alla dessa "task manager" "kill tasks" blabla ingen funkar ju? just nu har jag advanced task killer installerad över 10...
Tack för alla svar! känner mig redan säkrare :) Är det någon som vet vart man kan köpa snygga tunna skal till S3an? Ps: jag hade iphone...
Snart får jag hem min nya Samsung galaxy S3.. och om jag ska vara ärlig jag har 0 koll på android.. jag kan verkligen INGENTING. S3an blir min...