Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Ute efter en iPhone 11 Pro Max. 64gb eller 256gb modellen duger gott och väl. Har ni något att erbjuda så skicka ett PM eller skriv i tråden.
Är det någon som har lyckats att avsluta sitt avtal fullt ut? Alltså fått hem emballage, skickat tillbaka luren och att resterande kredit hos...
Jag är öppen för förslag :). Vad har du att erbjuda?
Hej, Söker ett slimmat skal till min iPhone XS. Har ni något att erbjuda så dra iväg ett PM till mig.
Köpte en iPhone xs av @johanc84. Alltid lika smidigt och bra! Rekommenderas varmt!
Uppdaterar då jag söker en gen 2 apple pencil också.. Hojta till om ni har något att erbjuda!
Köpte en ipad pro 11" av @Roger K. Betalade via swish på förhand och paketet levererades snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt!
Hej, Är ute efter ett Magic Keyboard samt en Apple Pencil gen 2 för iPad Pro 11". Skicka PM eller skriv i tråden om ni har något att erbjuda.
Pris?
Köpt av @johanc84 Hej, Ute efter en iphone xs eller 11 pro. Enbart modellen med 5,8" display som är av intresse. 64gb duger gott och väl. Kan...
Klpte ett dbrand skin av @LFCFredda. Betalade via swish på förhand och varan levererades sedan supersnabbt! Rekommenderas!
@sergio_2009 köpte en Pixel 4 av mig. Super smidig affär! Rekommenderas varmt.
Absolut. Skickar PM.
Köpt av @LFCFredda Hej, Ute efter ett Dbrand, Slickwraps eller Xtremeskin. Skicka PM till mig om ni har något som ni vill sälja.
Såld till @sergio_2009 Säljer härmed en Google Pixel 4. Köpte den av @spigen. Mobilen är grym men kan inte riktigt vänja mig vid den "mindre"...
Hej, Ute efter en iPhone 11 Pro eller en 11 Pro Max. Har ni något att erbjuda så dra iväg ett PM till mig.
Köpte en Pixel 4 av @spigen. Betalade via Swish på förhand och paketet levererades snabbt och välpackat. Rekommenderas!
Tja, Får fundera på det så skickar jag ett PM till dig ifall jag skulle vara intresserad.
Söker fortfarande. Windows eller en chromebook med lite vassare spec. Kan som sagt betala upp till 9k. Hör av er om ni har något.
Upgrade+ konceptet i sig tilltalar mig men hela grejen faller ju pladask när man har och göra med en kundservice som är bortblåsta. Det är ju...
Fick samma svar. Känner just nu att det kanske är bäst att invänta 12e månadens inbetalning innan jag tar ett beslut om jag ska hoppa på ett nytt...
Det kan absolut vara intressant. Hör gärna av dig med ett pm ifall du vill sälja den.
Tack men den är tyvärr ej intressant.
Hej, Är ute efter en laptop med 2-in1 funktion eller surfplatta som man kan fästa tangentbord på, exempelvis surface pro. Ska helst vara en nyare...
Märkligt eftersom du har tagit väl hand om den med tanke på att du ej laddat över natten. Nu ska jag inte forsätta att skräpa ner din tråd :)....
Okej. Är inte speciellt insatt gällande apples batterihälsa funktion men är 90% bra eller dåligt för en lur som är 9 månader gammal?
Ingår det något skal/skärmskydd?
@ad72 köpte en Chromebook av mig. Snabb betalning och trevlig i sin kommunikation. Rekommenderas varmt!
PM skickat.
Bud noterat! Spontant känns det för lågt men om ingen annan lägger ett bud så släpper jag den hellre än att den ligger hemma och samlar damm :)....
Kan tänka mig byte mot exempelvis en iPhone SE 2020 eller iphone xs. Är öppen för andra mobiler också så kom med förslag. Byter rakt av eller...
Såld till @ad72 Hej, Säljer härmed min HP chromebook då jag köpt mig en annan laptop. Köpte denna som fyndvara via Elgigantens hemsida,...
Hej, Är ute efter en Surface pro 7 alternativt en Surface laptop 3. Är öppen för andra laptop förslag också men det ska helst vara en slimmad...
Hej, Söker ett Magic Keyboard till min iPad Pro 12.9” 2020. Dra iväg ett PM till mig om ni har något att erbjuda!
Hej, Är ute efter en Google Stadia kontroll. Har ni något att erbjuda så dra iväg ett PM till mig!
Hej, Är ute efte efter en Surface Pro av nya modell 6/7 eller Surface Laptop 3. Kan även tänka mig någon annan laptop i 3:2 formatet. Har ni...
Hej, Testar igen :). Ute efter en iphone 11 pro eller en 11 pro max. Har ni något att erbjuda så pma mig!
Sålde en ipad till @Sheldon Cooper. Trevlig affär, snabb betalning. Rekommenderas!
@Zidde köpte en Galaxy active watch 2 av mig. Otrolig smidig affär! Rekommenderas varmt!