Separera namn med ett kommatecken.
Kan någon förklara hur man gör, steg för steg? Är lite trög och otålig att läsa dom långa inläggen med massor av text som förklarar. Min add...
Tack så mycket för infon! Ska fixa abd nu så klarar man sig lite bättre i väntan på uppdatering.
Någon annan som har problem med notiser? Får bara upp notiser när jag öppnat appen. Fb verkar fungera bra, men insta, wickr osv vägrar att ge...
Säkert har jag lyckats pilla nå med batteriet !
Det där problemet jag beskrev tidigare, om att jag inte får aviseringar. Har blivit sämre, nu får jag knappt nått, om jag inte öpnnar apparna ....
Du kan ta bort binden så att när du klickar snabbt på strömknappen två gånger slås inte kameran på.
Tack så mycket för informationen samt länken till tråden (:
Har stött på ett litet problem. Ibland får jag inte aviseringar från tex instagram om någon skriver ett meddelande eller så kan de komma ett bra...
Tycker du bara kameran är helt okj? Tycker den är riktigt najs. : ) Jämförde med kompisens frugas s7 , den var lite vassare måste jag säga. Men...
Testade ta en bild på en brasa vi hade fixat ihop. Jämförde min op3 med min flickvänns iphone 6s.(har tyvärr inte den bilden nu) Tycker min op...
Känner mig korkad nu vet inte riktigt hur jag skrev dära. Det jag tänkte skriva var att skalet "sticker" ut 0.2mm där kamera gränsen slutar....
Det är ju det som är lite tråkigt, men är så nojig för kameran som sticker ut. Känns som man kan repa den osv, så kör gärna ett tunt skal som...
Har för mig det var jätte tunt, man klistrar typ bara på det. Har även köpt nå superslim metallskal !
Beställde ett skal från hmmm... kommer ej ihåg sidan. Men man kan välja färger, material osv själv. Sen har jag köpt nått backcase från Ali också....
Är inte sugen på flipcase, vill känna mobilen, samt att den blir så stor och jobbig att ha i tex byxfickan. Ska läsa på lite om hur man rootar!...
Är faktiskt inte våldsam överhuvudtaget faktiskt. Vet inte hur jag lyckas, för knappen sitter inte löst alls ! Lyckas flytta sig i byxan ibland...
Jag har en fråga på en sak jag stör mig väldigt mycket på. Den där knappen ovanför volym knappen var man kan ställa in ljud, prioriteringsläge och...
Tänkte just endast på kameran, läste lite snabbt i forum delen op3. Verkade där som att folk inte riktigt hade fått grepp om kameran. Men den...
Finns ju inte så mycket reviews om den. Men för mig blir det att testa och se, allt för billigt för att inte slå till! Är ju nöjd med min kamera...
Är kameran verkligen så dålig?
Gör den mobilen mycket tjockare så det blir jobbigt i fickan?
Okej, har tänkt klart nu! Det blir att beställa en sådan! Tusen tack för era tips! Och extra tack till Ara (:
Har ni 2 testat de telefonerna? (:
Just kollat reviews på den och den verkar faktiskt lovande! Sjukt billig för den prestandan den har, hur kommer det säg? Antar att det är för...
Okej, ska tänka på det!
Om vi säger så här, behöver inte ha den telefon med mest batteritid, men vill ändå ha en som klarar av lite lek/ surf osv utan att behöva ladda...
Tråkigt angående batteritiden på g5, tyckte jag läste att dom skulle uppdatera batteriet från g4, kanske inte blev så mycket då. Oneplus 3 såg...
Hej, har varit borta ett tag och funderar på vilka telefoner som gäller. (: Har ingen speciell budget, men vill helst inte betala över 6000kr....