Separera namn med ett kommatecken.
I dag finns fair trade märkningen på kaffe, choklad, te och en massa andra typer av saker. Men mig veterligen så finns det ingen telefon....
Dunkade in Poweramp och med den funkar det??! Testar jag samma låt i walkmanappen så sunkar sig ljudet.
Antar att du använder den inbyggda.
Problemet kvarstår. Kan dock konstatera att problemet inte har varit spotifyappen. Dels så är den inbyggda equalizern av dålig kvalitet, sen...
Laddar med en nokialaddare på jobbet. Tänker att "passar det så funkar det" =)
Känns lite beigt att behöva roota för att få ordning på ljudet. I min värld känns det som en rätt så basic funktion.
Ger upp nu, känns som om jag testat det mesta. Så nu börjar jakten på en ny lur. Blir dock ingen Sony. Några tips?
Har samma bekymmer. Fick hackigt ljud på x10:an efter GB uppdateringen och nu detta.
Har problem med att använda equalizers till Spotify. Har provat ett par stycken och gemensamt för dom alla är att de fungerar tills man rör...
Haha! FloppTelia!! Har mobilen i min hand, men får inte microsimkortet förren på måndag :eek:
Börjar fundera om det är dags att gå vidare. Min x10 är min första androidlur och på det hela taget har jag varit nöjd. Men det hackiga ljudet man...
Klickade bort det i ivern, man får hoppas att någon annan är lite kallare och noterar hela texten.
Är faktiskt impad, allt funkar kanon. Sen såg jag att det som slutkläm stod att man skulle återkomma för att det kommer fler uppdateringar =) ....
Funkar grymt bra, finns på market. Verkar som om den bara finns till X10....
Blev tvungen att kolla, tyvärr inget..:p
Borde inte denna dyka upp här i krokarna snart?
Q & A från SE France angående 2.1, bootloader, multitouch m.m....
Tja, snygg var den inte. Och är det så att det är pga denna som uppdateringen frysit inne så vet jag inte om man ska skratta eller gråta.
Det trista är att jag måste fortsätta försvara inköpet av x10 på jobbet. Pga att Lotus Traveler kräver 2.1. Säljarfanskapet lovade att det...