Separera namn med ett kommatecken.
Detsamma! Jag har en ny citizen tsuyosa blå om det är av intresse. Citizen Classic Blå/Stål Ø40 mm NJ0150-81L
Ingen fara. Vad sägs om 2000? Kan hämta om du bor kvar i Växjö
iPad 9th gen i nyskick? Också knappt använd
Vad vill du ha
Folk tänker inte hela vägen. Det är viktigare att konsumera. Sedan att den är max 5% bättre än tidigare är mindre viktigt
Fräscht skal sökes. Inga plånboksfodral
Glöm inte kod MEMBER25SEP för 10 % ytterligare rabatt. Resterande rabatt hänger på vad du byter in för produkt. Så 9000kr kan man säga i...
Hur då? Kommer bara ner i 10000? 13990-4000
Gäller det erbjudandet fortfarande? Hur går man S25U för 6700?
Söker en S24U primärt. Skick mindre viktigt. En S23U kan funka till rätt pris. Har en Google Pixel 8 Pro i fint skick som kan gå i motsatt...
Med andra ord är det inte mycket att ha
Någon som vet om de "en miljon GB" man får av Vimla bara gäller i 4mån eller om man kan spara det för alltid? Hittar inte infomation
3300
Bjuder 3000
2400
Är dom värda priset på 1080:-? Är 3 kund
100 ink frakt
Köper för utsatt tänkt pris. 4500:-
1800, hämtar i Växjö
Köpte denna. Är även på jakt efter en vanlig att komplettera med
Någon som säljer en som inte kommer till användning?
Okej, vad sägs som 400? I annat fall tänker jag att jag köper nytt 4Ah för 780:- https://www.verkter.se/batteri-ryobi-rb1840x-18-v-4-ah.html
Egentligen behöver jag inte så stark, vet inte vad man ska erbjuda. Brukar inte köpa begagnade batterier så vet inte vad de ligger på. Bättre du...
18V, minst 2Ah.
På jakt efter ett till batteri till min Ryobi trimmer så jag klarar att trimma allt i en omgång. Nytt/beg spelar ingen roll, 18V minst 2Ah
Hej! Bjuder 8500
Önskar att byta min Google Pixel 8 pro i nyskick mot din S24U. Mindre skavanker går bra
8100
5700 9 pro xl
5200 p9proXL
Börjar med 5k för 9 Pro xl
Rabattkod till Fyndiq någon?
Pm
Tar båda för 4k. PM
Byte mot nästan ny iPad 9th gen?
Har en iPad 9th gen i nyskick om det är av intresse. Knappt använd
"Garanti som går att nyttja för att få den lagad till slutet av året." Menar du försäkring? Eller varför skulle det gå på garantin?
Sa ju det. 9mån är alldeles för länge när man är sugen på ett köp
Vet du om den går att gömma också? Typ auto-hide när man scrollar ner och att den kommer upp när man skrollar uppåt.
Laddar du för ny tv i 9mån? Kommer att bli en lååång väntan