Separera namn med ett kommatecken.
Du loggar in på fello.se och klickar på "beställ esim" och följer instruktionerna.
Så många bitar som är negativt.. en telefon ska man enligt mitt tycke inte "lära" sig att gilla. Gör man inte det på en gång så är det fel telefon...
Man kan ju göra en automation i HA som gör att Google Home spelar upp frasen "elen är dyr, stäng av, stäng av" när man använder 500W eller mer.
Jaga, skaffa, fixa. Den med RJ45 är ju den gamla versionen. De har ju en ny som är för P1 /RJ12porten. Kanske var lite otydlig i min kommunikation =)
Tänk bara att S22 har sämre batteritid än S21. ;)
Brukar alltid köra glasskydd på mina enheter, men i och med att skärmen är välvd så blir det naket. TPU är ju plast och känslan blir knas tror jag...
awww, den var ju sjukt billig.
Om du har tillgång till studentrabatt så har Samsungs studentportal A53g + buds live för 2500 kr.
RJ12, så den kommer INTE passa. Du får jaga en gammal Tibber OG med RJ45. Men Sverige har valt den nederländska standarden DSMR, RJ12.
Man vill ju ha en injektion in i ekonomin, men man borde kunnat skicka ut det direkt via FK med existerande register. Varför upphandla om det är...
Fick en ny smartmätare installerad och givetvis var jag tvungen att köpa dongel för att koppla in i P1-porten på mätaren för avläsning i realtid....
får man fråga varför du säljer den? Är du inte nöjd med klockan?
Nu vill Curve att jag ska beställa ett nytt kort från hemsidan. Mitt kort gick ut så jag ska ju få ett nytt gratis. Fick aldrig ett mejl att mitt...
Min killgissning är att man hör av sig till kundtjänst, via telefon eller chatten. Anger SIM-kortsnumret och det nummer man vill att det ska...
Har nu aktiverat ESim på Fello. Pratade med Lovisa på kundtjänsten och hon sa att man kan spara det fysiska sim-kortet och omaktivera den ifall...
Kan tipsa om att köra bubbelplats runt.. och sen i en kartong. Fyll den väl och skaka. IPaden ska INTE röra sig. Då är det säkert.
Modemet i 12 Max Pro drar som tusan när du kör 5G. Jag har stängt av 5G för min del. Det är inte värt den förkortade batteritiden.
Har en gen1 apple tv 4k 32GB , 800kr inkl frakt. (djäveln väger över 1kg)
Tack, men inte något som föll mig riktigt i smaken.
Stalltipset är att vänta lite. Det nalkas jul och alla tänker (halebop-priser) och då är det svårt att sälja för dess rätta värde.
Säljer du en färdigbyggd, vad skulle det gå på?
Det är ju den som är den stora lasten. Det måste till ett räddningspaket snart. Annars blir det svårt för handeln och allt annat icke nödvändigt.
Sökte på den och hittade en länk hos Jönköpings energi. Du saknar HAN-porten tror jag just på din. Aktivering HAN-port
Vad heter din elmätare / ta en bild på den. Det som är grejen är att alla kom hushåll får en ”smartmätare” innan slutet av 2023. Så har de inte...
Tyvärr inte. Vi var 4 stycken som gick ihop och gjorde en beställning. Blev 392kr per skalle. Slimmelezer+ är ju lite billigare, men då får man...
Man måste gå till ett sånt system som Norge. Annars slits Sverige sönder, vi ska ju inte ha en konflikt norr-söder, utan vi är ju ett land. Nu...
Inget panik för min del med ESim, men det vore skönt att få igång det innan nästa utlandsresa.
Hej. Tänkte kolla här om någon har band till AW 7 45mm att sälja, inte silikon band som jag verkar vara känslig för.
Det görs redan idag där jag har mina rötter. Man besöker köpcentrum som har AC. Då hänger pensionärerna där hela dagen och åker hem på kvällen....
Försökte få igång ESim, men funkade inte alls. Ska se om jag orkar ta tag i det.
Tyvärr så är det de svaga som drabbas. Det jag märker idag är att folk fiskar betydligt oftare i kortdatum-hyllan. Kött säljs inte till...
nu jävlar. Det kommer bli knapert och då har vi inte ens vinterkyla. Vi får hoppas att den globala uppvärmningen håller i sig och det blir riktigt...
Nu har de höjt priset för dongeln för 350 kr, alltså.. skumt.
Jo, det är jag medveten om. Men det skickas ändå en notifiering om att man har erhållit cashback. Kör ju refunderpay, så jag får ju minst 1% iaf....
jo.. det är ju sant. Beställde från Amazon och fordralet landade på strax under 300kr. Nåja.. det blir en hel del plastfickor över. Ingen...
Någon som har länken till de där billiga plastfickorna för 2kr
Vilka 9 andra prylar?
Ville inte ha en rosa book cover till min silverplatta.
Är det någon som har ett skal att rekommendera till Tab s8. Allt är typ slutsålt:/
Den fanns för 340 på power.se, man kanske får nöja sig med ett vanligt cover för 250kr