Separera namn med ett kommatecken.
Nu är jag mest en kodare och ingen skattejurist men grejen med Google Checkout är att Google fungerar som betalningsförmedlare och inte...
Hej, Har gjort en sådan app (http://www.everichon.com/se/apps/moh/) i ett av mina sidoprojekt som stöder Telenor Mobil växel och Telia jobbmobil ....
Jag utvärderade lite böcker till en utbildning vi körde och skulle nog rekommendera "Android wireless application development" av Shane Conder och...
Tycker också det här är en utmärkt idé och ett bra sätt att samordna svenska Androidutvecklingsprojekt. Initialt är en lista över appar som är på...
Har haft min i lite över en månad nu och är riktigt nöjd. Jag har inte hittat något att direkt att klaga på och börjar numera bli riktigt van vid...
Filen du är ute efter heter init.rc och brukar ligga i roten på filsystemet. Ska du in och editera den kräver det såklart root.
Lite kort sammanfattning så här långt: Riktigt bra skärm, mycket trevlig. Tangentbordet har en slags tryckkänsla snarare än klickkänsla och tog...
Min Milestone har också anlänt, mediadockan verkar däremot dröja några dagar. Sitter och bråkar med diverse APN inställningar och annat men hoppas...
Inte helt min hemmaplan men jag har för mig att PS3 kör UPnP/DLNA för mediadelning och styrning. Detta finns inte i Android idag men det finns...
Har också beställt en Milestone men från Expansys, plockade med mediadockan också. Återkommer med rapport kring när/hur den dyker upp. 5k+ blev...
Kul att du uppskattar bloggen. Vi försöker få ut saker så ofta vi har något intressant att meddela. Jag har lite grejer på lut som jag håller på...
Det vi har gjort hittills är väldigt tekniskt och handlar mycket om hur man modifierar plattformen och får igång ny hårdvara med mera. Kanske...
Tänkte skriva några rader då jag sitter och jobbar på nämnda kompetenscenter. Vi håller oss mest på plattformsnivå men har en del...
Generellt kan man säga att tillverkarna hittills har varit ganska konservativa med att göra något som förstör kompatabilitet vid plattformen. Så...