Separera namn med ett kommatecken.
Tack för tipset! Ett styck svart sådant fick det bli :)
Haha ni var reptilsnabba pojkar :) Det är korrigerat nu!
Bilden också ...
Hej på er, Säljer ett styck mobil enligt ovan. Kvitto ingår. Medföljer gör två snygga skal. Ett mattsvart Ringke samt ett i kolfiberlook :)...
Hojta om ni önskar att sälja :)
Nja 2500 är lite lågt pojkar
Köpte en Pixel av @Angst-maN och det hela fungerade perfekt :)
Hej på er, Säljer ett styck klocka enligt ovan i mycket bra skick. Kvitto, laddkabel samt originalkartong ingår. Pris 3000:- Hör av er vid...
Tar den. PM!
Realme x 10 ggr snabbare :D
*Fuck around, find out*
Bild
Hej på er, Säljer ett styck Apple originalskal i utförande Midnight till iPhone 13 Pro Max. Pris 250kr inkl frakt Mvh Oscar
PM!
Har kört med Sign från teknikdelar.se Riktigt bra kvalitet för låg peng :)
Jag har badat flera gånger med min i både saltvatten, sötvatten samt duschat med den :) Brukar dock alltid slå på funktionen "Vattenlås" när det...
Köpte en iPhone 13 PM av @karhart och det hela fungerade perfekt! Rekommenderas varmt :)
Google VPN funkar ju helt OK enligt mig och den ingår väl numera om man har 100gb abonnemang för 19 kr/mån ? :)
7700:-
Börjar med 7500! Mor min behöver ny iPhone :)
Får inget svar där tyvärr. Skickade PM igår.
Godkväll, Hojta om ni har en rackare att avyttra. Stort plus med skärmskydd samt skal :) Ciao!
Stänger tråden. Vart en Flip 4 istället.
Skönt att höra! Blir första vikbara för egen del. Några bra tips där också kanske?
Slog till på en Flip 4 så då löser det sig nog av sig självt
Så om jag förstår rätt så kan min kollega med Samsung scanna min QR-kod för eSIM. Därefter så disconnectar jag klockan från min mobil och synkar...
Hej på er, Säljer en GW enligt ovan. Mycket bra skick! Ingår gör även ett Spigen klockarmband samt heltäckande boettskydd. Kvitto från...
Ja, precis då ska man få en person att nolla sin mobil för ens egen skull och den blir nog tuff att driva igenom ;)
Chattar med Comviq nu och enligt dom är problemet att jag inte kör Samsungmobil :(
Hej på er, Jag har just fått hem min nya klocka. Var "glad i hågen" för en stund men sen när jag ska lägga till mobilabonnemang i Galaxy...
Hojta om ni har ngn till salu :) Klar fördel med monterat skärmskydd och skal som ingår. Tackar på förhand!
Tjena, Tack för bra erbjudande och det hade absolut varit intressant men har just fått hugg på en annan :) Stänger tråden! Ha det gott!
Hej på er, Är på jakt efter en ny trådlös högtalare till husvagnen :) Gärna med bra ljud och batteridrift. Hojta om ni har någon till övers :)
Haha då var det som jag hade snappat upp
Oh fan jag var helt säker på att jag hade sett det
Så nära som det blir
Med originalladdaren gör den det?
Har dragit en lans i annan liknande tråd kring Nothing Phone (1) som jag nyligen bytt till. I mitt tycke en helt otroligt bra telefon med alla...
Tar dom. PM