Separera namn med ett kommatecken.
Har en iPad Pro 10.5 64 gb i rosa. Wi-fi Helt ny oöppnad. Kollar intresset här innan jag bestämmer om jag ska ha den själv eller sälja. Vad...
Kompis har: iPhone 7 128 gb, med kartong, laddare, adapter. Bra skick lite mer än 1 år gammal. Bud?
Har man bindningstid så rekommenderar jag ingen att säga upp sitt abg. Då får man en slutfaktura på de som återstår av bindningstiden, dvs betala...
Det ingår.
Nej Lyckligt lottad [emoji846] får alla mobiler 1-2 veckor innan dom släpps till vanliga dödliga.
Riktigt fin mobil [emoji846] mycket mer användarvänlig än Samsungs S serie och riktigt snygg. Skriver från min P20 PRO nu.
Lifes good [IMG] [IMG]
Asus Rog Strix GL502VM-FY211T Bärbar gamingdator Köpte denna tänkte utöka till 16 gb rammine. Någon som kan länka vilka jag ska köpa?
ja
150
Vad villl du ha
Skrev fel kan även tänka mig köpa på distans.
Någon i Stockholmstrakten som säljer ett ps4? Helst med FIFA 18 och två kontroller.
Så det finns inga gratis tradera just nu?
Säljer ett par helt nya Marshall Mid bluetooth hörlurar. 800 kr Urbanista Tokyo helt trådlösa in ear bluetooth hörlurar. Knappt använda. Inkl...
Avslutar ikväll så kan jag skicka/mötas upp imorgon.
Var finns du?
Du finns väl i Stockholm?
Vad är en sån värd numera? Har en kompis som kanske ska sälja sin.
Helt ny Sony Xperia L1 endast uppackad och startad. Displayskydd fortsatt på. Får man 500 kr?
Inaktiverad?
Skaka så funkar det. Har själv samma på min men då jag fått den gratis pallar jag inte åtgärda det samt att jag UNDVIKER att använda den framför...
Ja
Fortsatt intresserad? Om ingen budar mer så är den din.
FTG kunder har alltid haft 8-17 på vardagar, stängt på helger. Får man 9 miljarder i skatteskuld så bör man kolla på de segment man kan spara in...
I princip ingen ringde efter kl 19 på fredagar. Likadant på övriga dagar efter 20.
Bra enligt han.
Stockholm
Har tidigare haft 3 månaders rabatt på vimla men bytte sen operatör. Kan jag byta tillbaka till vimla och få rabatten igen? Det var förra våren...
Jag har 2 nummer som skulle vilja gå med i en grupp med mer än 3. Vad skulle priset bli per styck? Skulle det bli billigare för alla om jag...
''Men då måste jag lägga ner tid på att sälja den, de är smidigare såhär'' Sen att de förlorar 1500-2500 kr på de, de kvittar.... Tro mig.
Underskatta inte hur lata folk är...
2250 kr får du för s8+ på Telia.
:D :D
Säljer denna åt en kompis. Silvrig iPhone 6 plus 16 gb olåst och i bra skick. Kan inte se en enda repa eller skavank. Ingår gör laddare,...
Apotea?
Ska eventuellt sälja en iPhone 6 Plus 16 gb åt en kompis. Vad är en sån värd numera? Bra skick, nyskick. Silver. Inkl laddare, något skal och...
Ps4 1k
Är de denna Audioquest DragonFly Black (DAC & hörlursförstärkare)