Separera namn med ett kommatecken.
[MEDIA]
Nä det gör det säkert inte, det har bara blivit en vana att stänga ner alla flikar, har fått för mig att appen annars drar mer batteri vilket...
Tack, det var det jag misstänkte, hoppas det är något som plockas bort igen i kommande uppdatering. Avinstallerade appen och körde in en äldre...
Ja jo, jag ser att du har en flik öppen, men fliken syns ju inte på bilden. Sen var det ju inte riktigt det jag menade, tidigare har man kunnat...
En bild säger inte allt, är det samma version som jag angav? Min började med detta efter senaste uppdateringen och jag har även testat deras Beta...
Någon mer som kör samsung internet som webbläsare och kan bekräfta något som iaf jag ser som en bugg? Om man klickar på ikonen för flikar och...
Håller helt med, inte lönt att byta från S25U om det bara är SoC som skiljer. Tyvärr har man ju hört det ryktet tidigare också, då sa dom att...
Jag har inte heller sagt att du skrivit det, men du säger att det är "bekräftat" och denna diskussionen har vi haft många gånger och det är inte...
Nja, så länge inte uttalandet kommer från Samsung själva anser jag inte det bekräftat. Har varit så många "bekräftade" läckor genom åren som...
Kollade i sambons telefon nu ikväll och det verkar som chattfunktioner försvunnit även för henne i Samsungs meddelande med Telenor. Eftersom det...
Jag skall se om jag kommer ihåg att be sambon kolla i sina inställningar om alternativet finns kvar i hennes telefon, nu är det iofs en billigare...
Är inte förvånad, kunskapen på deras support är inte hög, kanske använder den svenska benämningen "chattar".
Enda saken är om Telenor gjort någon ändring senaste tiden, men har mycket svårt för att se att dom skulle ta bort sitt stöd för RCS. Sist jag...
Ja
Tror snarare det är/har varit något problem med antingen ditt sim eller abonnemang, för Telenor stödjer RCS, sambon har Telenor och kan köra RCS.
Telenor stödjer ju RCS, men visst kan det vara något där som bråkar. Använder man Samsungs meddelande app så är man beroende av operatörens stöd...
Kolla bara noga på bilen, Tesla är väl en av dom märkena med högst nedslag på besiktningarna. Bland annat länkarmarna är väl kända för att vara...
Alla AC laddare har typ 2 kontakt, chademo och CCS är endast för DC, även Leaf med chademo har typ 2 för AC.
Om du har automatisk återanslutning så prova koppla ifrån och sedan glöm nätverket, därefter ansluter du igen.
Absolut gör dom det, men det påverkar ju inte priset för kund, eller rättare sagt det gör att Samsung tar lika mycket betalt av kund för sin sämre...
Att ligga efter med 25% i singel core och 7% i multi core pekar inte för mig på att dom skulle ha fått ordning på något, speciellt inte när SD...
Vill man ha en bra fungerande telefon efter att köpt ny så är smart switch det sista man vill använda, ställer ofta till mer bekymmer än vad det...
Kan säkert vara så, det är ju en chansning att det räcker med att vara inloggad via ena appen i deras kontocenter om man länkat kontona.
jag menar inte att man skall använda 2FA koder från fb till insta, jag menar att man kan komma åt inställningar till båda och kanske lösa det så....
Jo man kan ha dom separerade, men man kan eventuellt komma åt inställningar därifrån som gör att man kan logga in med samma uppgifter på båda. Vet...
Du kan inte gå via FB? Vill ha för mig att dom ersatt inloggningen till både insta och fb med Meta konto, så om det är sammankopplat bode du...
Jag har samma version som du och hittar ingen uppdatering på play. Kan ju vara en version som dragits tillbaka och att du redan haft den i listan,...
Riktigt säker på detta? Samsungs meddelande app är inte för installerad på S25 serien och den heter inte messages (svenskt språk inställt) utan...
Det enda jag kan tänka mig är om man har RCS igång och samtidigt inställningen att automatiskt skicka som sms/mms om man tappar anslutningen till...
Om det går att ändra vet jag inte, men anledningen är väl så pass enkel att man lätt skall kunna se vem som skriver vad.
Att Tesla har noll i servicekostnad betyder inte att bilen inte behöver servas, det har ju visat sig hos besiktningen där Tesla har betydligt mer...
Jag har resonerat på samma sätt och därför alltid haft det av. Hur tycker du det funkar? Märker du någons skillnad om det är av eller på, tänker...
Hur många har aktiverat appskyddet under Säkerhet och sekretess? Själv är jag lite tveksam eftersom det har med McAfee att göra, min erfarenhet...
Nu vet jag inte exakt hur det görs på Samsungs modeller, men transkribering är inte per automatik samma som inspelning av ett samtal. Ofta ser där...
Ahh, ok, men jag tror inte det är bugg utan har med behörighet att göra. Jag får samma om jag gör på det viset med ONE UI, endast "info" dyker upp...
Det är ett tag sedan jag använde Odin sist, tycker inte det behövs med dagens telefoner och sen är det inte lika roligt att pilla längre. Men ja...
Personligen håller jag mig långt borta från allt som har med cdon att göra, finns många skitsäljare där. Hittade detta på trustpilot om...
Öppna galleri appen, välj meny (tre strecken nere höger) och inställningar. Skrolla ner till "Skapa berättelser automatiskt" och stäng av den.
Odin är ett officiellt verktyg från Samsung även om det aldrig släppts till allmänheten av Samsung, det var det som användes av deras service...
Cachen är inte bara rensad från inställningar > appar utan även från recovery? Det är två olika. Installera om utan återställning tror jag inte...