Separera namn med ett kommatecken.
Alltså dessa priser även för den billigaste S23 är ju ingen ursäkt den ska få sämre specs... dom borde skippat 128gb helt.. det funkar för...
ren android främst, samsung midrangers verkar ingen höjdare och kommer med 6gb ram bara, snålt.. bryr mig inte om custom roms o sånt utan vill...
Låter ju inte normalt, har man köpt det så är det väl för alltid ? kontakta google ja låter som utvecklaren kör en fuling
Fast köper man beg från en privatperson finns det ingen ångerrätt väl så förstår inte hur det ska funka i praktiken.
12/256 borde vara standard för flaggskepp 2023, allt annat är dumheter.
Ja designen är väldig lik S22 serien, färgerna väldigt trista förstår inte varför flaggskepp dom inte valde bättre färger.
Om nåt är för bra för att vara sant...
Testade beställa med budbee första gången idag gick ju jättesmidigt, och snabbare än instabox när man fick val att välja, budbee uppskattade dom...
Ja det är en del av googles skydd ifall en mobil blir stulen så går det ej använda om inte den tidigare ägaren tagit bort kontot.
klart oroväckande med rapporter om kameralensen som spruckit bara sådär.... bör ju gå på garantin [IMG]
Hade kört på blocket eller fb-market och kanske försökt sålt det lokalt fysiskt istället är väl bästa. Tradera betalar man provision och strular...
Jo jag vet men det borde ändå prestera bättre, inte så det är deras första telefon.
Ajdå nu kommer resultat om batteritiden, visas att den har den sämsta av alla med 8 Gen2 chippet.. inte bra även om det är kina så borde den...
bara i väst, den är ju inte så farligt dyr i kina börjar på 580$ den billigaste varianten 12/256. dock kommer oneplus aldrig bli bättre än oppo då...
Varför ska man köpa motorola när nu pixel finns i sverige ?
ja sjukt med så billig el, det trodde jag verkligen inte sista dagarna på året.. riktigt bra då blir kanske december inte så brutal ens för...
Ändå 7-8 plusgrader i söder det ska vi vara tacksamma för att elen visade sig inte bli så dyr över jul trots allt så det är ju bra men sen i...
Jag hade först provat en reset låter inte alls normalt, har ju en nord 2 som tappar knappt 2-3% med aod påslaget över natten..
Jag är rätt nöjd med min nord 2 för det priset har jag inget att klaga på, prestanda så det räcker o blir över kameran är också helt ok för vara...
Behövs det verkligen ett till märke ? nothing verkar inte ha gjort så stort avtryck, känns som hypen försvann rätt så snabbt.
Fler goda nyheter såhär på en fredag... Stoppet på Ringhals förlängs
Nu verkar det som huawei helt har gett upp med europa marknaden om man får tro artikeln. Huawei gives up - all set to abandon the European market
Dom rikaste kommer få mest elstöd.. helt värdelöst.. Miljardärerna i Göteborg som får ut mest i elprisstöd
Ja så kan det ju vara, men tror ändå dom flesta pensionärer inte har några miljoner undanstoppade utan lever helt enkelt på det dom får varje...
Erättning borde istället gå efter vilken inkomst man har, tjänar man gott med pengar har man råd med dyr el, det har knappast våra pensionärer.
Jag är skeptisk till detta som regeringen prestenterade idag faktiskt. Och alla småföretagare då vad ska dom göra i dessa månader innan ett...
är ju ändå 7-8 plusgrader i söder så ingen riktig kyla än tack o lov men det är ju slutet november vilket är sjukt då det normalt är kallt sen...
Väldigt trist den ser ut som en iphone... varför ska dom härma apple för ?
ah ja så det var operatör strul trots allt... se vad dom säger ja. har aldrig hört talas om fello innan.
prova nån gcam modd kanske hjälper? kameran ska ändå vara ok som många andra midrangers ändå.
Ja vad hände med elstödet ? mycket snack innan valet nu är det tyst.. hoppsan vi såg det inte komma.
Ja bilderna var inte direkt imponerande för att komma från en sån mobil, kan bli knepigt dom kommer hävda allt är ok så är det subjektivt, man kan...
du får nog importera den som alltid, oklart om den ens kommer säljas i väst.
Helt ok, inget fartmonster men har ändå hygglig prestanda och oneplus har ju ett rent ui jämfört med xiaomi eller samsung så den kommer kännas...
Skumt, inte märkt av det på min. Vet inte vad problemet kan vara då.
Man ska alltid lägga ett dygn med en påse ris, aldrig blåsa med hårtork o liknande kan bara förvärra.
kan man inte ansöka om ägarskap om den andra sidan ?
dejtingappar är värdelöst om man inte ser bra ut då allt är så ytligt idag. önskar själv alla dessa appar dog ut och folk började träffas som en...
Handlar mer väl om hur dom utformat layouten blir bara jobbigt skumma igenom som det är nu, ögat går direkt på den stora svarta texten med xxkr...
Elstöd ska ju knappast delas ut till företag som knappt behöver det, ska ju gå där det mest behövs dom som verkligen går på knäna.